// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Dauntless به فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز اضافه می‌شود

بازی Dauntless به زودی از عرضه مستقل خارج می‌شود و از طریق فروشگاه اپیک گیمز برای پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت.

شاید از عمر فروشگاه اپیک گیمز یعنی Epic Games Store زمان چندانی نگذشته باشد، اما آنقدر اثر متنوع دارد که کاربران برای تجربه‌ و دسترسی به بازی‌های انحصاری و حتی رایگانش اکانت اپیک بسازند. بازی Dauntless یکی دیگر از آثاری است که به این فروشگاه دیجیتالی راه خواهد یافت.

طی پست سایت سازنده Dauntless یعنی فینیکس لبز (Pheonix Labs)، مشخص شد که این بازی نیز امسال با هدف پایان عرضه مستقل در پلتفرم پی‌ سی به فروشگاه اپیک گیمز اضافه خواهد شد. در حالی که این اثر طی سال جاری میلادی راهی کنسول‌ها می‌شود، هم‌اکنون به شکل رایگان برای پی سی در دسترس است.

به دلیل جابه‌جایی به فروشگاه اپیک گیمز، تمام اکانت‌های حال حاضر Dauntless باید جابه‌جا شوند. گفتنی است که ادغام حساب کاربری، یک گزینه اختیاری است؛ پس اگر علاقه‌ای ندارید که جزئیات اکانت‌تان به اپیک گیمز منتقل شوند، می‌توانید آن‌ها ار ترکیب نکنید. تمام پیشرفت‌های بازی طی انتقال جابه‌جا می‌شوند؛ با این حال شاید براساس جزئیاتی که در سایت قید شده، مشکلاتی با اسم کاربری وجود داشته باشد.

پس از انتقال همه اکانت‌ها، پچر‌های حال حاضر Dauntless متوقف می‌شوند؛ با این حال هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز پروسه جابه‌جایی اعلام نشده است. ظاهراً فینیکس لبز با رمزگیت مذاکراتی را جهت هماهنگی برای جابه‌جایی زودتر، شکل داده است.

براساس تریلری که در دسامبر ۲۰۱۸ منتشر شد به نظر می‌رسد که پروسه انتقال همزمان با عرضه نسخه‌های کنسولی در آوریل ۲۰۱۹ (فروردین-اردیبهشت آینده) صورت می‌گیرد؛ اگرچه با توجه به اشاراتی که به جابه‌جایی زودتر شد، شاید این اتفاق قبل از آوریل بیفتد. با انتشار اطلاعات بیشتر شما عزیزان را در جریان قرار خواهیم داد.

با اخباری مثل تبدیل شدن Rocket League به دومین بازی دارای کراس پلی کامل و تحسینی که از اپیک گیمز برای ارائه Fortnite به عنوان اولین بازی کراس پلی برای تمام پلتفرم‌ها شد، خبر این که Dauntless نیز در آینده از نوعی کراس پلی پشتیبانی کند، چندان تعجب نخواهد داشت.

فروشگاه اپیک گیمز از زمان راه‌اندازیش تا‌کنون توانسته بازی‌های بزرگی مثل The Division 2 ،Metro Exodus ،Maneater و حتی The Walking Dead: The Final Season را جذب کند.

Dauntless یک بازی رایگان چندنفره برای پی سی است که در آوریل ۲۰۱۹ برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده