نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

پوشش‌های جدید Fortnite به مناسبت مسابقه Super Bowl معرفی شدند

به‌مناسبت برگزاری دیدار Super Bowl آمریکا، ‌یک‌سری پوشش و یک حالت جدید با حال و هوای این بازی ورزشی راهی بازی Fortnite خواهد شد.

مسابقات پرطرفدار سوپر بول فوتبال آمریکایی در راه است و اپیک گیمز هم به همین مناسبت یک سری پوشش و حالتی جدید را برای بازی خود ترتیب داده است. همانند هر رویداد دیگری، این لباس‌های ویژه در مدت محدودی در دسترس قرار خواهند گرفت.

Fortnite Super Bowl / فورتنایت

پوشش‌های جدید بازی فورتنایت از تاریخ ۱ فبریه یعنی جمعه ۱۲ بهمن با طرح‌های دو تیم Los Angeles Rams و New England Patriots (که در دیدار Super Bowl به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت) از طریق فروشگاه‌ موجود در بازی، در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت. این را هم باید بگویم که در تاریخ ۲ فبریه (۱۱ بهمن) یک Pigskin Toy جدید را بازیکنان می‌توانند از فروشگاه‌ داخل بازی خریداری کنند.

اپیک گیمز برای هرچه بیشتر تداعی کردن حال و هوای مسابقه‌ی بزرگ Super Bowl علاوه بر اضافه کردن دو پوشش به‌خصوص، یک حالت ویژه با نام The NFL Rumble LTM را هم به بازی اضافه می‌کند؛ در این حالت دو تیم ۲۰ نفره با پوشش‌های دو تیم Los Angeles Rams و New England Patriots با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

بازی بتل رویال Fortnite را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده