نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

زولا ترکیش کاپ ۲۰۱۹ آغاز شد؛ رقابت ۱۶ تیم برای حدود ۵۵۰ میلیون تومان جایزه

رقابت‌ ۱۶ تیم برای برنده شدن جایزه ۲۵۰ هزار لیره‌ای بازی زولا در شهر استانبول ترکیه آغاز شد. 

زولا یکی از بازی‌هایی است که این روزها سر و صدای زیادی هم در کشور محل تولدش یعنی ترکیه و هم در کشور ما به پا کرده است؛ بازی چند نفره‌ای که با الهام از سری کانتر استرایک ساخته شده و الهام‌بخش تیم‌های زیادی برای بردن جوایز بزرگ آن بوده است. 

حالا در شهر استانبول ترکیه، یکی از همین مسابقات جایزه بزرگ در جریان است؛ مسابقه زولا ترکیش کاپ ۲۰۱۹ که از امروز شنبه ۶ بهمن آغاز شده و تا پایان فردا ادامه خواهد داشت تا در نهایت، یکی از ۱۶ تیم ترکیه‌ای شرکت کننده در این مسابقه، برنده جایزه ۸۰ هزار لیری آن شود. این مسابقات که در محل اختصاصی مسابقات زولا با نام نان‌استاپ در نزدیکی‌های میدان تقسیم استانبول برگزار می‌شود در مجموع ۲۵۰ هزار لیر جایزه خواهد داشت که به ترتیب زیر بین تیم‌های شرکت‌کننده تقسیم خواهد شد:

  • تیم اول: ۸۰ هزار لیر
  • تیم دوم: ۵۰ هزار لیر
  • تیم سوم: ۲۵ هزار لیر
  • تیم چهارم: ۱۵ هزار لیر
  • تیم‌های پنجم تا هشتم: ۱۰ هزار لیر
  • تیم‌های نهم تا شانزدهم: ۵ هزار لیر

مسابقات زولا

۱۰ تیم از ۱۶ تیم شرکت کننده در کاپ ۲۰۱۹ زولا ترکیه، تیم‌های حرفه‌ای سوپرلیگ این کشور هستند و ۶ تیم دیگر، تیم‌هایی هستند که در مسابقات دیگر شرکت کرده و خود را به این مرحله رسانده‌اند. بازی‌ها به صورت تک‌حذفی برگزار می‌شود تا تیم برنده با قهرمانی در این مسابقات، جواز حضور در جام جهانی بازی Zula را کسب کند. جام جهانی زولا قرار است تا در اردیبهشت سال ۹۸ در همین مجموعه نان استاپ برگزار شود؛ مجموعه‌ای با ۲۰۰۰ متر زیربنا که به صورت اختصاصی برای برگزاری مسابقات بازی زولا طراحی و آماده شده است. اگرچه مسابقات زولا ترکیش کاپ صرفا برای تیم‌های ترکیه‌ای طراحی شده اما ایران هم یک نماینده در جام جهانی این بازی خواهد داشت؛ جامی بزرگ که قرار است ۲۵۰ هزار دلار جایزه را بین تیم‌های برتر تقسیم کند. 

نماینده‌های زومجی در استانبول ترکیه حضور دارند تا شما را از نزدیک در جریان این مسابقات قرار دهند. روز یک‌شنبه تیم‌های برنده مشخص خواهند شد. شما می‌توانید برای پیگیری بیشتر اطلاعات، گزارش‌های زنده و تصویری زومجی را در شبکه‌های اجتماعی ما دنبال کنید. به احتمال زیاد، فردا پخش زنده‌ و مستقیمی خواهیم داشت از روند برگزاری مسابقات که اطلاعات تکمیلی آن در شبکه‌های اجتماعی زومجی اعلام خواهد شد. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده