// شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۶

تماشا کنید: برگزاری رویداد Road To Greatness در تابستان امسال

سونی رویدادی بانام «Road To Greatness» را با کامیون هجده‌ چرخ و البته پر از بازی‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا در نقاط مختلف ایالات متحده برگزار می‌کند. سونی قرار است بازی‌های بسیاری را برای شرکت‌کنندگان به نمایش بگذارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق گفته‌ی سونی رویداد «Road To Greatness» از امروز در محل برگزاری جشنواره‌ موسیقی کانتری در ایندیو - کالیفرنیا به همراه ده‌ها نمایش زنده در سراسر کشور آغاز شده است.

به گفته‌ی سونی این رویداد با بیش از ۳۰ بازی منتشر نشده از دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا به عنوان بخشی از تور Road To Greatness برگزار می‌شود. سونی اعلام کرده است که این بازی‌ها قابل اجرا و بازی‌کردن توسط شرکت‌کنندگان خواهند بود. هرچند هنوز لیست کاملی از بازی‌های این رویداد منتشر نشده، اما در فیلم تبلیغاتی نمایش داده شده شاهد حضور بازی Bloodborne، بازی نقش‌آفرینی فرام سافت‌ور هستیم.

سونی در توقف‌هایی که در طول برگزاری این رویداد خواهد داشت -به همراه مسابقات گوناگون- پیشنهادات ویژه‌ای نیز برای فروش کالاهای پلی‌استیشن ارائه می‌دهد. سونی با تور «Road To Greatness» تا ماه نوامبر امسال در مجموع ۲۷ رویداد مختلف در اقصی نقاط آمریکا برگزار خواهد کرد. شما می‌توانید لیست هشت رویداد اول را در ذیل این خبر مشاهده کنید. اگر از علاقمندان شرکت در این رویداد هستید و در یکی از شهر‌های آمریکا زندگی می‌کنید، با مراجعه به وبلاگ رسمی پلی‌استیشن و صفحه‌ی رسمی این رویداد می‌توانید اطلاعات بیشتری از این زمان و محل برگزاری آن دریافت کنید.

نقاط تایید شده‌ی توقف هجده‌-چرخ «Road To Greatness»:

رویدادزمانمکان
Stagecoach Music Festival۴-۶ اردیبهشتایندیو، کالیفرنیا
Rock on the Range۱۵- ۱۷ اردیبهشتکلمبوس، اوهایو
CounterPoint Music Festival۱ - ۳ خردادرم، جورجیا
Rhode Island Air Show۷ - ۱۰ خردادشمال کینگستون، رود آیلند
Free Press Summer Fest۱۶ - ۱۷ خردادهوستون، تگزاس
Summerfest۳ - ۱۳ تیرمیلواکی، ویسکانسین
New Jersey Festival of Ballooning۲ - ۴ مردادریدینگتون، نیوجرسی
Musikfest۱۶ - ۲۵ مردادبتلهم، پنسیلوانیا

دانلود ویدیو

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده