// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

دنباله بازی God of War احتمالا بزرگ‌تر خواهد بود

از آنجایی که استودیو سونی سانتا مونیکا در حال افزایش افراد متخصص خود است، احتمالا باید منتظر دنباله‌ی بازی God of War در ابعاد گسترده‌تری باشیم.

احتمالا نظر شما نیز این است که بازی God of War از آن دسته از بازی‌هایی است که به محض اتمام آن، به شدت تشنه‌ی ادامه‌ی آن خواهید بود و دوست خواهید داشت نسخه‌ی بعدی را نیز هرچه سریع‌تر تهیه کنید و از آن لذت ببرید. دلیل این امر فقط این نیست که این اثر ناب منحصربه‌فرد و در نوع خود بسیار طرفدار پسند است؛ بلکه یک دلیل دیگر این است که طراحی این بازی طوری صورت گرفته که هر لحظه انتظار آینده و ادامه‌ی بزرگ‌تر و بهتری را برای آن در سر می‌پرورانید. از این‌رو و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Sony Santa Monica به دنبال این است که ادامه‌ی این بازی کم‌نظیر را بزرگ‌تر و وسیع‌تر از قبل بسازد و قطعا این رویه، زمان بیشتری را نیز می‌طلبد. دلیل این امر آن است که این شرکت مطرح در حال جذب نیروهای متخصص و حرفه‌ای در چندین زمینه‌ی شغلی است.

در راستای این خبر، به تازگی و در قالب خبری در حساب توییتری سونی سانتا مونیکا، این شرکت از علاقه‌مندان به فعالیت در برخی از زمینه‌های شغلی دعوت به همکاری کرده و گفته که با افزایش تعداد کارکنان، قصد توسعه‌ی خانواده‌ی خود را دارد. برخی از این زمینه‌های شغلی شامل طراح ارشد مبارزه، انیماتور ارشد، متخصص هنر تکنیکی، متخصص طراحی مراحل، برنامه‌نویس ارشد صدا و بسیاری حرفه‌ی دیگر می‌شود. اگرچه هنوز مشخص نیست که پروژه‌ی بعدی آن‌ها به طور دقیق چه بازی‌ای خواهد بود، اما می‌توان حدس زد که با توجه به این حجم از تقاضا برای جذب نیروی ماهر، قطعا در حال کار کردن روی اثر بزرگی هستند که به احتمال زیاد دنباله‌ای بر بازی خدای جنگ است که باز هم به احتمال قوی قرار است اثری برای کنسول‌های نسل نهمی مانند پلی استیشن 5 باشد. همچنین این فرآیند هرچه که باشد، باعث طولانی‌تر شدن زمان مورد نیاز برای ساخت اثر مورد نظر خواهد شد.

با توجه به فروش بسیاری خوبی که بازی God of War داشته و توانسته به موفقیت‌های زیادی دست یابد، تصور این‌که این کمپانی بزرگ طرحی برای ساخت دنباله‌ی این بازی نداشته باشد، یک تصور اشتباه است. همچنین و با توجه به تمامی توضیحات ذکر شده، به احتمال قوی نسخه‌ی بعدی سری خدای جنگ بسیار بزرگ‌تر و وسیع‌تر از نسخه‌ی حال حاضر خواهد بود و می‌تواند طرفداران این مجموعه را بار دیگر از عطش سیری ناپذیری که برای این سری دارند، سیراب کند. تلاش این استودیو برای جذب این حجم از افراد متخصص گواه این ادعا است. پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی God of War توانسته در مراسم جایزه‌ی بازی نیویورک، به عنوان بهترین بازی سال شناخته شود و همچنین از صحبت‌های کارگردان بازی در راستای بسته‌های الحاقی بازی نیز مطلع شدید.

نظر شما در مورد دنباله‌ی این بازی جذاب و پرطرفدار چیست؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده