// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر جدید بازی Days Gone با محوریت موتور سیکلت منتشر شد

استودیو Bend و کمپانی سونی تریلر جدیدی از بازی Days Gone منتشر کرده‌اند که اهمیت بالای موتور سیکلت و تاثیر آن در گیم پلی را به نمایش می‌گذارد.

آن دسته از دارندگان کنسول پلی استیشن 4 که به سبک ترس و بقا و آثار زامبی‌-‌محور علاقه دارند، در حدود سه ماه دیگر ‌می‌توانند بازی Days Gone، محصول مشترک استودیو Bend (بند) و بخش Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌های تعاملی سونی) را تجربه کنند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان بازی مذکور تریلر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند که روی موتور سیکلت شخصیت اصلی بازی تمرکز دارد.

در این تریلر نشان داده می‌شود که موتور سیکلت تنها یک وسیله نقلیه نیست و در دنیای Days Gone کاربرد‌های بسیاری دارد. بازیکنان می‌توانند در مغازه‌های مختلف موتور سیکلت خود را ارتقا دهند یا آن را تعمیر کنند. خورجین‌های موجود روی موتور سیکلت موجب می‌شوند که دیکن سنت جان لوازم بیشتری همراه داشته باشد. با انجام Bounty‌ها زمینه ارتقای موتور و نیتروژن فراهم می‌شود که به دلیل لزوم فرار از دست انبوه زامبی‌های بازی موسوم به فریکر‌ها، این امر در طول بازی اهمیت بسیاری خواهند داشت.

علاوه بر جنبه‌های مختلف موتور سیکلت، در تازه‌ترین تریلر بازی Days Gone با برخی از ویژگی‌های جهان آن آشنا می‌شویم. در محیط این بازی خانه‌های امنی وجود دارد که دیکن سنت جان می‌تواند شب‌ها را در آن‌ها سپری کند. همچنین با پاکسازی برخی مکان‌ها می‌توانید قابلیت Fast Travel را فعال کنید و با ورود به مراکز درمانی که با نام NERO شناخته می‌شوند به تجهیزات پزشکی دسترسی پیدا می‌کنید. تریلر جدید بازی Days Gone را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی Days Gone در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) به صورت انحصاری روی کنسول PS4 منتشر می‌شود. مدتی پیش دو ویدیو از این بازی منتشر شد که در ویدیوی اول توضیحاتی در رابطه جهان بازی و مناطق مختلف آن ارائه شد و در ویدیوی دوم سازندگان بازی سیستم مبارزات آن را به نمایش گذاشتند. علاوه بر این سازنده‌ بازی World War Z از تمایل خود برای ساخت بخش چندنفره‌ بازی مذکور خبر داده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده