// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Anthem در روز عرضه فاقد کراس پلی خواهد بود

بایوور به تازگی اعلام کرد که بازی Anthem در روز عرضه فاقد ویژگی کراس پلی است؛ این ویژگی احتمالا در آینده به این بازی اضافه خواهد شد.

کراس پلی یکی از ویژگی‌هایی است که در چند سال اخیر به یکی از دغدغه‌ی کاربران و سازندگان در بازی‌های آنلاین و رقابتی تبدیل شده است. کراس پلی به بازیکنان اجازه می‌دهد که بدون در نظر گرفتن پلتفرمی که بازی روی آن خریداری شده است، در کنار سایرین بازی مورد علاقه‌ی خود را تجربه کنند. در اوایل سونی در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام نمی‌داد و تنها میان بعضی از پلتفرم‌ها شاهد ویژگی کراس پلی بودیم. اما بالاخره تلاش اشخاص مطرح صنعت گیم و کاربران هم به‌نتیجه رسید و فورتنایت به اولین بازی ویدیویی تبدیل شد که میان تمامی پلتفرم‌هایش از ویژگی کراس پلی پشتیبانی می‌کند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران در توییتر از بن ایروینگ،‌ تهیه کننده بازی Anthem، پرسیده است که آیا انتم از ویژگی کراس پلی پشتیبانی می‌کند؟ بن ایروینگ در جواب به توییت این کاربر اعلام کرده است که Anthem در روز عرضه فاقد ویژگی کراس پلی است. این گفته بدین معنا است که با اینکه انتم در روز عرضه کراس پلی را پشتیبانی نمی‌کند، اما استودیو بایوور (‌BioWare)، سازنده بازی Anthem، این ویژگی را در دستور کار خود قرار داده است و شاید در آینده شاهد اضافه شدنش به بازی باشیم.

از دیگر اخبار مربوط به بازی Anthem هم می‌توان به گلد شدن بازی اشاره کرد و آماده عرضه در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه) است. نظر شما کاربران زومجی در مورد این خبر چیست؟ آیا در آینده شاهد اضافه شدن کراس پلی به Anthem خواهیم بود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده