// چهار شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶

اخبار جدیدی از Halo: The Master Chief Collection در راه است

از قرار معلوم طی مراسم SXSW خبر بزرگ و هیجان انگیزی از بازی Halo: The Master Chief Collection کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

SXSW در مارس امسال میزبان مسابقات Halo خواهد بود، اما براساس پست وبلاگ 343 اینداستریز، این استودیو خودش را برای بیانیه بزرگی نیز در رابطه با Halo: The Master Chief Collection کنسول ایکس باکس وان آماده می‌کند. البته جزئیات زیادی از این خبر وجود ندارد، اما با توجه به کارهای اخیری که جهت تعمیر Master Chief Collection صورت گرفته، SXSW مکان مناسب و ایده‌آلی برای اخبار بزرگ این بازی به نظر می‌رسد. SXSW از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ مارس (۲۴ تا ۲۶ اسفند) میزبان رقابت‌های قهرمانی سری Halo خواهد بود.

همانطور که در بالا هم اشاره شد، در رابطه با جزئیات این خبر بزرگ حدس چندانی نمی‌توان زد. شاید قضیه راجع به پورت پی سی Halo: The Master Chief Collection باشد یا حتی قرار است Halo: Reach هم به MCC اضافه شود.

تا جایی که خاطرمان هست، طرفداران همیشه خواستار نسخه پی سی بازی Halo بودند. با معرفی سامانه Play Anywhere توسط مایکروسافت که بازی‌های این شرکت را برای ایکس باکس وان و ویندوز 10 به اشتراک می‌گذارد، انتظار می‌رود که استودیوی 343 بالاخره Halo را برای پی سی نیز در نظر بگیرد. اگر چه ممکن است مجبور باشیم برای انتشار بازی روی کامپیوترهای شخصی تا Halo 6 صبر کنیم.

دیگر احتمال نیز اضافه شدن Halo: Reach به بازی است. طرفداران زیادی مشتاق هستند تا این بازی را یک بار دیگر تجربه کنند. Halo: The Master Chief Collection سرورهای با ثباتی خواهد داشت و در واقع تحت تعمیرات اساسی راه‌اندازی می‌شود که بستر فوق‌العاده‌ای برای بازترسیم Reach به نظر می‌رسد.

با همه این حدس و گمان‌ها این خبر می‌تواند تنها یک بیانیه‌ ساده در مورد رقابت‌های قهرمانی Halo و طریقه برگزاری تورنمنت باشد؛ بنابراین برای آگاهی از چند‌ و چون ماجرا باید تا ماه مارس صبر کنیم. اگر خودتان عازم SXSW 343 نیستید، حتماً اخبار را از طریق پخش آنلاین دنبال کنید.

به گفته 343: «اگر نمی‌توانید در مراسم حاضر باشید، هر روز حول ساعت ۱۲ ظهر به وقت مرکزی [۹:۳۰ شب به وقت ایران] به میکسر و توییچ سر بزنید.»

البته همیشه می‌توانید با سایت زومجی همراه شوید تا شما را در جریان آخرین اخبار بازی قرار دهیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده