// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار نسخه‌ کنسولی Stellaris مشخص شد

بالاخره تاریخ انتشار نسخه‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی Stellaris مشخص شد؛ این بازی قرار است ماه آینده‌ منتشر شوند.

در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که بازی Stellaris: Console Edition که قرار است برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود، در تاریخ ۷ اسفند ماه (۲۶ ماه فوریه) به قیمت ۳۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. بازی Stellaris: Console Edition دارای یک نسخه‌ی مخصوص نیز خواهد بود که به قیمت ۵۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود و شامل بسته‌ی Plantoids Species، بسته‌ی Leviathans Story و یک نسخه‌ی افزایشی (اکسپنشن) به نام Utopia خواهد بود که بعد از انتشار به بازی اضافه می‌شود. نسخه‌ی کنسولی این بازی پیش‌تر و در ماه آگوست سال گذشته‌ی میلادی توسط کمپانی پارادوکس اینتراکتیو معرفی شد و گفته شد که با نسخه‌ی ۱.۷ پی سی این اثر برابر است و البته توسط کمپانی Tantalus Media توسعه داده خواهد شد. این کمپانی تجربه‌ی ساخت بازی‌هایی مانند نسخه‌ی Wii U بازی Legend of Zelda: Twilight Princess و همچنین نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Sonic Mania را در کارنامه‌ی خود دارد. در همان زمان معرفی بازی نیز تاریخ انتشار آن در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۹ اعلام شد که البته درست نیز از آب درآمده است.

شاید از نظر شما هم عجیب به نظر برسد که این بازی با این سبک و سیاق، چطور قرار است وارد کنسول‌هایی شود که به جای ماوس و کیبرد، از کنترلر بهره می‌برند. باید گفت که با تجربه‌ای که کمپانی تانتالوس مدیا در تبدیل بازی‌های مبتنی بر موس و کیبرد به نسخه‌های کنسولی دارد، احتمالا از پس این موضوع نیز بر خواهد آمد و تنها باید صبر کرد و دید که این پورت بین نسخه‌ی پی سی و کنسولی به چه شکل خواهد بود. البته این احتمال نیز موجود دارد که نسخه‌ی ایکس باکس وان این بازی را بتوان با موس و کیبرد نیز بازی کرد؛ از آنجایی که کمپانی مایکروسافت به تازگی این قابلیت را به کنسول‌های خود اضافه کرده است. پشتیبانی سطح پایینی از موس و کیبرد در پلی استیشن 4 نیز وجود دارد که می‌توان بازی‌های Final Fantasy XIV و Elder Scrolls Online را برای آن مثال زد. در راستای اعلام تاریخ انتشار نسخه‌ی کنسولی بازی Stellaris، تریلری نیز برای آن منتشر شده با مضمون پیش‌خرید بازی که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده