// چهار شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶

بازی Star Wars Battlefront 2 میزبان شخصیت کنت دوکو شد

کمپانی الکترونیک آرتز در تازه‌ترین اقدام خود شخصیت کنت دوکو را به بازی Star Wars Battlefront II اضافه کرد.

برخلاف یک‌سری اخبار ضد و نقیض که اینطور عنوان می‌کرد که پشتیبانی از بازی Star Wars Battlefront II کاهش یافته، حال و طبق جدیدترین اخبار بازی و مطابق اخباری که پیش‌تر در زومجی خواندید، کمپانی دایس و کمپانی Electronic Arts امروز ۳ بهمن ماه در یک بروزرسانی، شخصیت کُنت دوکو را به بازی Star Wars Battlefront II اضافه کردند. طبق گفته‌های DICE این شخصیت دارای حملات مرگبار و قدرتمندی است و همچنین قابلیت بیشتری برای بلاک کردن ضربات نسبت به سایر قهرمانان بازی دارد. اما در عوض از میزان استقامت کمتری برخوردار خواهد بود. یکی دیگر از ضعف‌های وی این است که در منحرف کردن شلیک‌های دشمنان از مهارت کمتری برخوردار است.

اولین قابلیت ویژه‌ی او که Lightning Stun نام دارد باعث می‌شود بتواند دشمنان را به زمین پرتاب کند. قابلیت بعدی وی با نام Expose Weakness منجر می‌شود که دشمنانی که به سمتش می‌آیند، سرعتشان کم شود و شدت ضرباتی که از دوکو دریافت می‌کنند افزایش یابد تا زودتر از پا درآیند. این قابلیت یک استثنا هم دارد و آن این است که اگر روی دشمنی پیاده شود که در حال مرگ است (دوکو آخرین ضربه را وارد کند) قابلیت مجددا به میزان اولیه شارژ می‌شود و می‌توانید دوباره از آن استفاده کنید. آخرین توانایی وی نیز که Duelist نام دارد، باعث می‌شود که بتواند شمشیر لیزری خود را با سرعت بیشتری تکان دهد و ضربات قدرتمندتری با آن به دشمنان وارد سازد.

star wars battlefront 2

همانند سایر شخصیت‌های خوب یا بدی که در بازی Star Wars Battlefront 2 حضور دارند و به آن اضافه می‌شوند، کنت دوکو نیز پس از اضافه شدن دارای پوسته‌های متعددی خواهد بود که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اولین پوسته‌ی وی که Dark Ritual Appearance نام دارد در تاریخ ۱۰ بهمن ماه (۳۰ ماه ژانویه) به بازی اضافه می‌شود. لباس بعدی وی نیز که فعلا معرفی نشده، در ماه فوریه منتشر خواهد شد. این بروزرسانی تنها شامل کنت دوکو نیست؛ به‌طوری که این آپدیت حالت‌های جدیدی را نیز به سیاره‌ی تازه اضافه شده‌ی Geonosis، افزوده است. حالت‌هایی که برای بازی در این سیاره‌ی سرخ اضافه شده‌اند شامل Heroes vs. Villains ،Blast و Custom Arcade هستند که باعث می‌شوند بازیکنان بتوانند در محیط‌های کوچک‌تر اما شلوغ، به مبارزه بپردازند.

کمپانی الکترونیک آرتز پیش‌تر اعلام کرده بود که قرار است ماه آینده‌ی میلادی شخصیت آناکین اسکای واکر را نیز به این بازی اضافه کند و همچنین گفته شده که یک حالت جدید که پیش‌تر در نسخه‌ی اول بازی وجود داشته نیز به این اثر اضافه خواهد شد که در آن بازیکنان می‌توانند با تصرف نقاط مورد نظر در نقشه، به پیروزی دست یابند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده