// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

توضیحات استودیو RedG در مورد بازی انحصاری S.O.N

پس از تاخیر در انتشار بازی انحصاری S.O.N برای پلی استیشن 4، استودیو RedG، سازنده‌ی این اثر، توضیحاتی در مورد بخش‌هایی از حذفیات بازی ارائه داده است.

اگرچه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی ترسناک و انحصاری S.O.N اعلام نشده و تنها به این بسنده شده که این اثر در سه ماه‌ی نخست سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد، اما باید بدانید که این ساخته‌ی استودیو رِدجی هنوز تا تبدیل شدن به یک بازی ترسناک فاصله دارد. در این راستا و طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب توییتر مربوط به این بازی اطلاعاتی را منتشر کرده و در آن به توضیح حذفیاتی از بازی پرداخته شده که قرار است در نسخه‌ی نهایی لحاظ شود. پیش از آنکه به این توضیحات نگاهی بیندازیم، باید در نظر داشت که این خبر که استودیوی سازنده در حال برنامه‌ریزی برای آخرین تغییرات در بازی S.O.N است یک خبر خوب برای کسانی است که مدت‌ها است انتظار این بازی انحصاری پلی استیشن 4 را می‌کشند.

بازی S.O.N شما را در یک محیط مدرن و ترسناک و در نقش یک سردسته به نام رابرت آلدرسون قرار می‌دهد که در تلاش است پسر گمشده‌ی خودش به نام جی را در آن شرایط سخت و بغرنج پیدا کند. تنها اطلاعاتی که این پدر دارد این است که پسرش در جنگل‌های ایالت پنسیلوانیا و منطقه‌ای موسوم به Clarencaster گم شده و او باید در حالی به دنبال فرزندش باشد که تمام دنیا را ترس برداشته و همه‌ی بازماندگان به دنبال راهی برای نجات خود هستند. این بازی شما را با دید اول شخص وارد محیط ترسناک خود می‌کند؛ محیطی که نه تنها جنگل، بلکه غارهای زیادی نیز در آن وجود دارد و همه‌ی این‌ها حس ترسناک بودن بازی را تقویت خواهند کرد. در حقیقت این بازی شما را برای یک ماجراجویی ترسناک و غیر منتظره وارد دنیای خودش می‌کند.

اخیرا حساب توییتر این بازی اطلاعاتی منتشر کرد و در آن به تشریح مواردی که لازم بوده از بازی حذف شوند یا در آن تغییر داده شوند پرداخت تا بتوانند این اثر را آماده‌ی انتشار کنند. یکی از این حذفیات شخصیتی ترسناک به نام Mr.Vamp است که به دلیل ایجاد اختلال در روند بازی و خطا در موتور آن، استودیو RedG ناگزیر به حذف آن شد. به جای وی یک شخصیت زن به نام Carrie به بازی اضافه خواهد شد. این توییت را در زیر مشاهده می‌کنید:

در اینجا تغییراتی را خواهید دید که در نسخه‌ی نهایی بازی حضور نخواهند داشت. اولین حذف شده شخصیت Mr.Vamp است که باعث ایجاد خطاها و خلل‌های زیادی در روند بازی و در اجرای آن شده بود و ما ناچار به حذف آن و جایگزینی با شخصیتی به نام Carrie شدیم.

بازی S.O.N

در تریلرهایی که پیش‌تر از این بازی منتشر شده، محیط جنگل‌ به گونه‌ای ترسیم شده که در طول روز درختان پوشیده از برف و خورشید نیز در حال درخشیدن است. حال استودیوی سازنده تغییری در این محیط اعمال کرده و آن این است که زمان بازی به جای این‌که در روز جریان داشته باشد و حس کمتری از ترس را در آن جنگل به بازیکن منتقل کند، تبدیل به شب می‌شود که می‌تواند با حضور موجودات ترسناکی مانند Carrie که تصویرش را در بالا مشاهده می‌کنید، حس ترس بیشتری را القا کند. به گفته‌ی استودیو، طرح ابتدایی بازی به دلیل یک‌سری محدودیت‌های سخت افزاری و زمانی پیشنهاد داده شده که خوشبختانه به مرحله اجرا نرسیده است. توییت سازنده در این مورد را نیز در زیر مشاهده می‌کنید:

جنگل‌های بازی از این پس به جای روز، همگی در محیط ترسناک شب جریان دارند. پیش‌تر به دلیل محدودیتی که در سخت افزار و زمان داشتیم، محیط بازی را در روز طراحی کردیم که البته در نسخه‌ی نهایی بازی با محیط شب جایگزین خواهد شد.

بازی S.O.N

در طول یکی دیگر از تریلرهای بازی، چهار مجسمه دیده میشد که بازیکن باید اطراف آن‌ها حرکت می‌کرد، اما اکنون این مجسمه‌ها حذف شده و جای خود را به محیطی داده‌اند که ارتباط و سنخیت بیشتری با گیم‌پلی و داستان بازی دارد. توییت مربوط به این مورد را نیز در زیر مشاهده می‌کنید:

در محیط پیشین شما شاهد چهار مجسمه بودید که این پیام را به شما می‌رساندند که شما به زودی خواهید مرد، اما در محیط جدید تغییراتی اعمال شده که هدف نهایی شما را بهتر نشان می‌دهد.

بازی S.O.N

استودیو ردجی همچنین از یک شخصیت ناقص و قطع عضو شده سخن می‌گوید که در تعدادی از تریلرهای بازی دیده شده. به گفته‌ی سازنده، این شخصیت از بازی حذف نشده و در نسخه‌ی نهایی حضور دارد و حتی دوستانی نیز دارد. مشخص نیست منظور آن‌ها از جمله‌ی «او دوستانی نیز دارد» چه چیزی می‌تواند باشد؛ احتمالا به این معنی است که او را در مکان و موقعیت مناسبی ملاقات نخواهید کرد:

در مورد این شخصیت که او را در تعدادی از تریلرهای بازی دیده‌اید باید بگوییم که نه تنها وی حذف نشده، بلکه او دوستانی نیز دارد.

بازی S.O.N

از آنجایی که بازی S.O.N در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ منتشر شود و تاخیر خورد، استودیو سازنده در کنار افزایش برخی از ویژگی‌های بازی، بخش‌های جدیدی به برخی از محیط‌های آن اضافه کرده و همچنین تغییراتی را نیز در این بازی ترسناک اعمال کرده است. در نظر داشته باشید که این بازی هنوز نیازمند تغییرات و بهبودهای بیشتری است که البته انتظار می‌رود با تلاش شبانه‌روزی استودیو، بتوان توقع داشت که در سه ماهه‌ی نخست سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4 منتشر شود. می‌توانید تریلرهای این بازی را که پیش‌تر منتشر شده‌اند از اینجا مشاهده کنید.

نظرات خود در مورد این بازی و حذفیات آن را با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده