// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

شخصیت‌های جدید بازی Jump Force معرفی شدند

کمپانی باندای نامکو حضور شخصیت‌های بوروتو، گارا، کاکاشی و کاگویا در بازی Jump Force را تایید و تصاویر جدیدی از این بازی منتشر کرد.

پنجاهمین سالگرد آغاز به کار مجله Weekly Shōnen Jump قرار است بیش از پیش برای علاقه‌مندان به این مجله جذاب باشد، زیرا به مناسبت این اتفاق استودیو Spike Chunsoft و کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) یک بازی ویدیویی به نام بازی Jump Force با حضور شخصیت‌های شناخته‌شده مجموعه‌های مطرح مجله مذکور می‌سازند. این بازی که در کمتر از یک ماه دیگر منتشر می‌شود، میزبان شخصیت‌های آستا (از Black Clover)، ایچیگو کوروساکی (از Bleach) و سان گوکو (از Dragon Ball) خواهد بود. با این حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان بازی Jump Force شخصیت‌های جدید بازی را معرفی کرده‌اند.

این شخصیت‌های جدید عبارتند از: بوروتو اوزوماکی از Boruto: Naruto Next Generations و گارا، کاکاشی هاتاکه و کاگویا اوتسوتسوکی از Naruto. همچنین استیج جدیدی با محوریت Konoha نیز معرفی شده است. کمپانی باندای نامکو ضمن تایید حضور شخصیت‌های ذکر شده در بازی Jump Force، تصاویری از این شخصیت‌ها منتشر کرده است که در زیر قابل مشاهده هستند:

بازی Jump Force

بازی Jump Force

حضور این شخصیت‌ها در بازی Jump Force مدتی پیش و به واسطه منتشر شدن تصاویری از جدید‌ترین شماره مجله VJump قبل از انتشار رسمی از سوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر، به صورت غیر‌رسمی اعلام شد. روند معرفی شخصیت‌های جدید بازی Jump Force از مدت‌ها پیش شروع شده است و همچنان ادامه دارد. اخیرا تصاویری از یکی از تبلیغات بازی منتشر شده است که شخصیت‌های دو مجموعه Dragon Quest و Jojo’s Bizarre Adventure را نشان می‌دهند. علاوه بر این کمپانی باندای نامکو تریلر جدید از این بازی منتشر کرده است که مزایای پیش خرید بازی را نمایش می‌دهد.

بازی Jump Force در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. هم‌اکنون با مراجعه به صفحه این بازی در فروشگاه‌های پلی استیشن، مایکروسافت، استیم و آمازون اقدام به پیش‌خرید آن کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده