نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

عبور تعداد دانلود نسخه دموی Resident Evil 2 Remake از سه میلیون نسخه

طبق اعلام کپکام، نسخه دموی بازی Resident Evil 2 Remake بیش از سه میلیون بار دانلود شده که نشان از محبوبیت بالای آن دارد. 

سه روز دیگر بازسازی بازی Resident Evil 2 رسما منتشر خواهد شد. با این حال چندی پیش یک نسخه دموی ۳۰ دقیقه‌ای از آن در دسترس قرار گرفت که به مخاطب اجازه می‌داد تا در مدت زمان ۳۰ دقیقه‌ای، تلاشش را برای تمام کردن این دمو انجام دهد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و طبق اعلام کپکام، این نسخه دمو بیش از سه میلیون بار دانلود شده است که نشان می‌دهد افراد زیادی منتظر تجربه بازی Resident Evil 2 Remake هستند. 

کپکام همچنین اعلام کرده که به مناسبت فرا رسیدن انتشار این بازی، امروز (۲ بهمن) یک لایو استریم خواهد داشت و در آن سازندگان بازی توضیحاتی در مورد این اثر ارائه می‌کنند و البته شاهد ارائه اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی بازی هم خواهیم بود. این لایو استریم قرار است ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران برگزار شود. 

در روز‌های اخیر اخبار و اطلاعات زیادی از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شده است که از جمله آن‌ها، می‌توان به تریلر جدید اثر با محوریت میان پرده‌های آن اشاره کرد. همچنین برای آشنایی بیش‌تر، می‌توانید پیش نمایش بازی Resident Evil 2 Remake را در زومجی بخوانید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده