// شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

در دنیای Mad Max می توانید پایگاه ها را تصرف کنید

دنیای Mad Max شامل پایگاه‌های مختلف خواهد بود که هر کدام از لحاظ میزان درجه سختی با دیگری تفاوت دارد، برخی حتی به عنوان پایگاه پایانی برای یک منطقه خاص شناخته شده و باید هنگام تصرف آن با غول آخری به خصوص مبارزه کنید. برای خواندن جزئیات خبر با زومجی همراه شوید.

جان فولر تهیه کننده بازی طی مصاحبه‌ای در جدیدترین شماره از مجله گیمزمستر توضیح داد که این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد با انتخاب اینکه چه مقدار چالش و سختی از یک بازی می‌خواهند، خودشان تجربه‌ی مخصوصی از Mad Max بسازند. او در این باره گفت:

از آنجایی که درجه سختی هر پایگاه کاملا مشخص است، ما خودمان به نوعی به شما اعلام می‌کنیم که چقدر از این بخش سختی خواهید دید. همچنین ممکن است در هر منطقه یک یا دو پایگاه به خصوص مشاهده کنید که نوک اصلی هرم قانون شکنان در آن منطقه هستند، به نوعی مانند مرحله نهایی که باید طی آن با یک غول آخر مبارزه کنید.

میزان درجه سختی در این پایگاه‌ها بسیار بیشتر است، تعداد دشمنان افزایش یافته و به طور کلی نفوذ به آن بسیار دشوار خواهد بود. ما قصد داشتیم که به بازیکنان حق انتخاب دهیم و اگر شما به طور مداوم تصمیم بگیرید که بدون آماده سازی و لوازم مناسب وارد این پایگاه‌ها شوید قطعا تجربه‌ی بازی برایتان بسیار سخت و چالش برانگیز می‌شود.

استودیوی آوالانچ و ناشر بازی کمپانی برادران وارنر اخیرا ویدئویی از بازی منتشر کرده‌اند که در طی آن می‌توانید برای اولین با مکانیک گیم‌پلی Mad Max آشنا شوید. در طی ویدئو از مبارزات تن به تن، مبارزات اتومبیل، شخصی سازی و بسیاری از بخش‌های دیگر اطلاعات جالبی بدست خواهید آورد. شما می‌توانید این ویدئو را از زومجی مشاهده کنید.

بازی Mad Max در تاریخ دهم شهریور ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌های نسل قبلی نیز کنسل شدند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده