// یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶

تریلر جدید Total War: Three Kingdoms با محوریت سیستم جاسوسی بازی

جدیدترین تریلر بازی مورد انتظار Total War: Three Kingdoms به جاسوس‌ها و سیستم جاسوسی این بازی اختصاص یافته است.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا، ناشر و کمپانی کریتیو اسمبلی، سازنده‌ی بازی Total War: Three Kingdoms جدیدترین تریلر این بازی را منتشر کرده‌اند که به بررسی سیستم جاسوسی و این‌که جاسوس‌های شما چه کارهایی می‌توانند انجام دهند می‌پردازد. این تریلر جاسوسان ژنرال Cao Cao را نشان می‌دهند که به دستور این ژنرال می‌توانند در راس امور حکومتی سایر فرقه‌ها وارد شده و دست به خراب کاری و جاسوسی بزنند که یکی از ویژگی‌های جدید مجموعه توتال‌ وار است. در این بازی شما قادر خواهید بود جاسوسان خود را وارد نیروهای دشمن کنید و امیدوار باشید که توسط دشمن لو نروند تا در نهایت بتوانند وارد دستگاه اداری و حکومتی آن فرقه شوند و به دستورات شما جامه‌ی عمل بپوشانند.

وقتی که جاسوسان شما با موفقیت در مکان یا جایگاه مورد نظر در دستگاه حکومتی یک فرقه دیگر جای گرفتند، شما قادر خواهید بود اطلاعات جدید و اضافی را از آن فرقه و نیروهایش مشاهده کنید که البته خالی از ریسک هم نخواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب سیستم جاسوسی بازی Total War: Three Kingdoms که در تریلر نیز مشاهده می‌کنید این است که جاسوسان شما حتی می‌توانند اطلاعاتی را به غلط به سمت شما مخابره کنند. آن‌ها حتی می‌توانند به‌صورت خود مختار از وظیفه‌ی جاسوسی خود سر باز زده و اقدام به تاسیس فرقه یا دولت خود کنند! همچنین شما باید همیشه یک چشم خود را معطوف به دربار و نیروهای خود کنید که مبادا جاسوسان دشمن نیز دقیقا مانند شما، به دربار راه پیدا کنند و دست به اقدامات خراب‌کارانه بزنند.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر یک جاسوس بتواند به خانواده‌ی یکی از ژنرال‌های شما نفوذ کند، پس از آن قادر خواهد بود که اقداماتی مانند قتل هر یک از اعضای آن خانواده را رقم بزند. پس بهترین کار این است که تمام دقت خود را معطوف کنید که چه کسی را قرار است به دربار و تشکیلات خود راه دهید. اطلاعات دیگر بسیاری نیز در این تریلر ۸ دقیقه‌ای که در بالا مشاهده می‌کنید وجود دارد که می‌توانید به تک تک آن‌ها توجه کنید که همگی بازی Total War: Three Kingdoms را نسبت به نسخه‌های پیشین سخت‌تر و البته به واقعیت نزدیک‌تر می‌کنند.

تاریخ انتشار بازی Total War Three Kingdoms در ۱۶ اسفند ماه (۷ ماه مارس) و بصورت انحصاری برای پی سی خواهد بود. پیش‌تر در زومجی تریلر دیگری را از این بازی مشاهده کردید که به نمایش جلوه‌های بصری و طبیعت چین باستان می‌پردازد.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده