// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

قهرمان بازی For Honor با نام Vortiger معرفی شد

کمپانی یوبیسافت با انتشار یک تریلر سینمایی، کاراکتر ورتیجر از سیزن‌پس سال سوم بازی For Honor را معرفی کرد.

کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی For Honor، همچنان به‌پشتیبانی قوی خود از این بازی ادامه می‌دهد. فصل سوم بازی از تاریخ ۱۱ بهمن ماه (۳۱ ژانویه) آغاز می‌شود. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، یوبی سافت با انتشار یک تریلر سینمایی اولین قهرمان فصل سوم بازی فورآنر را معرفی کرد.

کاربرانی که سیزن‌پس بازی For Honor را خریداری کرده باشند، می‌توانند از تاریخ ۱۱ بهمن ماه و شروع فصل سوم به کاراکتر ورتیجر (Vortiger) دسترسی داشته باشند. این در حالی است که سایر بازیکنان For Honor باید تا تاریخ ۱۸ بهمن ماه (هفت فوریه) صبر کنند. همچنین مشخص شده است که قیمت ورتیجر برای کاربران معمولی بازی ۱۵۰۰ استیل خواهد بود. در تریلر سینمایی مشاهده می‌کنیم که ورتیجر کاراکتری است که شمشیر و سپری بلند دارد و مشتاق نبرد است. در توضیحات رسمی قهرمان ورتیجر و ارتش برادران سیاه (Black Priors) وی آمده است:

فصل سوم بازی فورآنر Harbinger نام دارد و به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. با شروع این فصل شاهد عرضه قهرمانی کشنده با لقب برادر سیاه هستیم. برادران سیاه مبارزانی هستند که سپر و شمشیری بلند دارد. در زمان فرقه شوالیه‌های هولی بالور، بلک پریورز زمانی متولد شد که رهبر آن‌ها، ورتیجر، توسط وعده‌هایی از جنس قدرت که توسط آپولیون به او پیشنهاد شد، وسوسه شده بود. با شکست او، این فرقه پراکنده و ناپدید شد. حال برادران سیاه برگشته‌اند و برای ورتیجر مبارزه می‌کنند. آن‌ها برای جبران گذشته و تعهدات خود به شوالیه‌ها بازگشته‌اند.

ورتیجر اولین قهرمان از چهار قهرمانی است که یوبی سافت برای بازیکنان در سال سوم بازی در نظر گرفته است. همچنین با شروع فصل سوم جدا از ورتایگر، یک نقشه‌ی جدید به Harbour نام برای حالت Dominion در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در انتها مشخص شده است که در تاریخ چهار بهمن ماه (۲۴ ژانویه) در ساعت ۸:۳۰ شب به‌وقت ایران یک لایو استریم از بازی For Honor پخش خواهد شد. در این لایو استریم تمامی محتویات فصل اول از سال سوم بازی فورآنر برای کاربران به‌نمایش گذاشته می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده