// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

کشف محیط ویدیو آغازین Bloodborne در بازی توسط یکی از کاربران

یکی از کاربران بازی Bloodborne با دقت در محیط‌های این اثر، محیط نمایش داده شده در میان‌پرده آغازین بازی را کشف کرده است.

چهار سال از عرضه‌ی بازی Bloodborne می‌گذرد و همچنان بازیکنان در حال تجربه‌ی بازی و کشف نکات مخفی‌ای در ساخته استودیو فرام سافتور (FromSoftware) هستند. طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران ردیت توانسته است محیط میان‌پرده آغازین بازی را پیدا کند.

در جریان ویدیو آغازین بازی بلادبورن شاهد یک کوچه عجیب و غریب هستیم که در محیط Cathedral Ward قرار دارد. حال کاربر ردیت متوجه شده است که محیط این میان‌پرده دقیقا همان کوچه‌ای است که بازیکنان در جریان آن با کاراکتر آریانا ملاقات می‌کنند؛ شخصی که می‌توانید با او صحبت کنید و یکی از کاراکترهای غیرقابل بازی اصلی بلادبورن هم به‌حساب می‌آید. در واقع برای شبیه‌سازی صحنه میان‌پرده‌ی بازی باید زاویه دوربین خود را مطابق عکس زیر تنظیم کنید.

Bloodborne / بلادبورن

البته از نظر نورپردازی تفاوت‌هایی وجود دارد و از طرفی، در میان‌پرده آغازین Bloodbrone یک کالسکه بچه هم حضور دارد که برای نشان دادن بخش داستانی بازی مورد استفاده قرار گرفته بود. کشف چنین مواردی چیز تازه‌ای در بلادبورن نیست؛ در گذشته هم سایر کاربران بازی با گشت‌وگذار در دانجن‌های بلادبورن باس‌ها و محیط‌های جدیدی را کشف کرده بودند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده