// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

تصاویر جدید بازی Resident Evil 2 Remake کاراکتر هانک را نشان می‌دهد

یکی از کاربران دموی بازی Resident Evil 2 Remake با جست‌وجو در فایل‌های بازی متوجه حالت‌های The 4th Survivor و The Tofu Survivor شده است.

در بازی Resident Evil 2 دو حالت در دل بازی به‌عنوان پاداش وجود داشت که بازیکنان باید آن را آزاد می‌کردند. حال به‌نظر می‌رسد کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Resident Evil 2 Remake، این حالت‌ها را که The 4th Survivor و The Tofu Survivor نام دارند، در رزیدنت ایول 2 ریمیک قرار داده است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران نسخه‌ی دمو با جست‌وجو در فایل‌های بازی متوجه The 4th Survivor و The Tofu Survivor شده است. همچنین سه تصویر هم از این حالت در دسترس قرار گرفته است که کاراکتر محبوب هانک را نشان می‌دهد. حالت The Fourth Survivor داستان کوتاهی از یک سرباز ویژه آمبرلا به‌نام هانک را روایت می‌کند که قصد دارد از راکون سیتی فرار کند. در این حالت بازیکنان به‌تجهیزات مختلفی مجهز هستند و باید به‌درستی از آن ها استفاده کنید.

این در حالی است که حالت The Tofu Survivor قصد دارد بازیکنان را به‌چالش بکشد، زیرا در این حالت تنها چند هرب و یک چاقو خواهید داشت. نکته‌ی جالب این است که بازیکنان در این حالت در نقش یک Tofu (غذای آسیای شرقی) قرار خواهند گرفت که اندازه یک انسان طراحی شده است! در بازی رزیدنت ایول 2 آزادسازی این حالت‌ها کمی دشوار بود و حال باید تا هفته آینده و عرضه‌ی رسمی بازی Resident Evil 2 منتظر ماند و ببینیم این حالت‌ها به چه شکل آزاد می‌شوند.

بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Resident Evil 2

Resident Evil 2

Resident Evil 2


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده