// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴

مستند Metro Exodus با محوریت مراحل توسعه بازی منتشر شد

استودیو 4A Games اولین اپیزود از مستند Metro Exodus را منتشر کرده است که در جریان آن تاریخچه این استودیو و مراحل توسعه بازی مذکور به نمایش در می‌آید.

هفته جاری برای علاقه‌مندان به سری Metro بسیار هیجان‌انگیز بود؛ زیرا در طی چند روز اخبار و اطلاعات مختلفی از تازه‌ترین بازی آن یعنی بازی Metro Exodus منتشر شد. در روز سه‌شنبه اعلام شد سومین بازی سری Metro دارای حالت Photo Mode خواهد بود و ویدیو داستانی جدیدی از آن منتشر شد. پس از آن در روز پنج‌شنبه نسخه بسیار محدود Metro Exodus Artyom Custom Edition معرفی شد. انتشار این موارد نقطه توقفی برای استودیو 4A Games و کمپانی Deep Silver به عنوان سازنده و ناشر بازی Metro Exodus نبود و حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، اولین اپیزود از مستند ساخت بازی مذکور منتشر شده است.

مستند بازی Metro Exodus که با نام The Making of Metro Exodus شناخته می‌شود و در استودیو‌های کی‌یف و مالت تصویر‌برداری شده است، در مجموع در قالب سه اپیزود منتشر خواهد شد. این مجموعه مستند حاوی مصاحبه‌هایی با پرسنل استودیو 4A Games به همراه تصاویر و ویدیو‌هایی منتشر نشده از روند توسعه پنج ساله بازی Metro Exodus است که به واسطه آن بیش از پیش با ویژگی‌های بلند‌پروازانه‌ترین محصول استودیو 4A Games آشنا می‌شویم.

اپیزود اول مستند The Making of Metro Exodus با محوریت تاریخچه استودیو 4A Games و نمایش مراحل اولیه توسعه بازی Metro Exodus است. در جریان این ویدیو برخی از اعضای استودیو مذکور در رابطه با نحوه تاسیس آن در شهر کی‌یف، پایتخت کشور اوکراین و مزیت قرار داشتن در یکی از کشور‌های اروپای شرقی توضیحاتی ارائه می‌دهند. این استودیو در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ بازی‌های Metro 2033 و Metro: Last Light را منتشر کرد که در سال ۲۰۱۴ نسخه باز‌سازی آن در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

پس از عرضه بازی‌های Metro 2033 Redux و Metro: Last Light Redux، استودیو 4A Games کار روی بازی Metro Exodus را آغاز کرد. رویکرد استودیو سازنده در قبال این بازی فراهم کردن زمینه خروج از تونل‌ها و شهر مسکو و کاوش بیش از پیش کشور روسیه است. این بازی در طول یک سال رخ می‌دهد و سازنده بازی تلاش کرده است که هر فصل ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد. در فصل زمستان، برف روی المان‌های محیطی نشسته است و علاوه بر افزایش رنگ سفید، از شدت رنگ‌ها کاسته شده است. در پاییز با جنگل‌های رو‌به‌رو خواهید که رنگ‌های بسیاری در آن‌ها مشاهده می‌شود. فصل تابستان که از رنگ‌های روشن در آن استفاده شده، موجب می‌شود که بازیکنان در بیابان‌های داغ که ساختمان‌ها و کشتی‌های فرسوده در آن‌ها قرار دارند، کاوش کنند. در پایان فصل بهار باعث می‌شود که محیط‌ها مرطوب‌تر و غم‌زده‌تر از قبل باشند. اولین اپیزود از مستند The Making of Metro Exodus نه تنها تاریخچه استودیو 4A Games را معرفی می کند، بلکه برخی از ظرافت‌ها و جزئیات بازی Metro Exodus را به نمایش می‌گذارد که قطعا برای طرفداران این بازی جالب توجه خواهند بود. این ویدیو را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی Metro Exodus در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. با مراجعه به فروشگاه‌های آمازون، استیم، پلی استیشن و مایکروسافت می‌توانید این بازی را پیش‌خرید کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده