// پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

Ultimate Marvel vs. Capcom 3 به سرویس ایکس‌ باکس گیم پس اضافه شد

کاربران سرویس ایکس باکس گیم‌پس هم‌اکنون می‌توانند دو بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 و Just Cause 3 را به‌رایگان تجربه کنند.

سرویس Xbox Game Pass از زمان عرضه شدنش تا به‌ امروز بیش از ۱۰۰ بازی مختلف را به‌رایگان در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار داده است. البته برای تجربه‌شان باید اشتراک این سرویس را خریداری کنید و از طرفی ماهیانه بازی‌های مختلفی به این سرویس اضافه می‌شوند یا از لیست بازی‌ها خط می‌خورند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر سرویس ایکس باکس گیم‌پس اعلام کرده‌ است که هم‌اکنون کاربران می‌توانند دو بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 و Just Cause 3 را به‌‌صورت رایگان تجربه کنند.

در این میان اشاره کنم که در گذشته مشخص شده بود که بازی جاست کاز 3 برای این سرویس در ماه ژانویه در دسترس قرار می‌گیرد. از طرفی دو بازی ذکر شده، تنها بازی‌های ماه ژانویه سرویس Xbox Game Pass نخواهند بود و در ادامه بازی‌هایی نظیر Absolver، ARK: Survival Evolved و قسمت اول Life is Strange 2 به این سرویس اضافه خواهند شد. سال ۲۰۱۸ را می‌توان سال بزرگی برای سرویس ایکس باکس گیم‌پس به‌حساب آورد، زیرا در سالی که گذشت ۱۱۶ بازی جدید به این سرویس اضافه شد و کاربران زیادی را به‌خود جذب کرد.

یکی از مواردی که Xbox Game Pass را از سایر سرویس‌های مایکروسافت برای کاربران Xbox One متمایز می‌کند، دسترسی به بازی‌های انحصاری است. کاربرانی که اشتراک این سرویس را خریداری کرده باشند، در روز عرضه بازی‌های انحصاری می‌توانند آن‌ها را به‌رایگان تجربه کنند. برای مثال کاربرانی که اشتراک سرویس Xbox Game Pass را خریداری کرده‌اند، هم‌اکنون به بازی‌هایی نظیر Sea of Thieves، State of Decay 2 و Forza Horizon 4 دسترسی رایگان خواهند داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده