// پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰

نسخه بسیار محدود Metro Exodus Artyom Custom Edition معرفی شد

به‌تازگی استودیو دیپ سیلور نسخه بسیار محدود کالکتور Artyom Edition بازی Metro Exodus را معرفی کرد که تنها ۱۰ عدد از آن ساخته شده است.

در اواخر بهمن ماه، بازی Metro Exodus در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و استودیو دیپ سیلور به‌همراه استودیو A4 Games، به‌ترتیب ناشر و سازنده Metro Exodus، یک رویداد پنج روزه را برای بازی در نظر گرفته‌اند. حال در جریان اخبار بازی، دیپ سیلور ویدیو جدیدی را از بازی به‌نمایش گذاشته است که نسخه آرتیوم ادیشن بازی را معرفی می‌کند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در این ویدیو شاهد صحبت‌های دیمیتری گلوخوفسکی، نویسنده کتاب‌های مترو هستیم که در مورد این پکیج و محتویاتش صحبت می‌کند. تنها ۱۰ نسخه محدود از آرتیوم ادیشن می‌شود و تمامی محتویاتش به‌صورت دست‌ساز هستند. از محتویات این پکیج ارزشمند می‌توان به ماسک آرتیوم و یک فیلتر، نقشه‌ی ماجراجویی آرتیوم،‌ فندک مخصوص آرتیوم و ساعت Nixie اشاره کرد. همچنین یک پلاک جنگی با نام شخص، گواهی اصالت با امضای دیمیتری گلوخوفسکی و یک نسخه محدود Aurora Edition بازی Metro Exodus در این صندوق قرار دارند.

محتویات نسخه آرتیوم ادیشن Metro Exodus

در ادامه هیو بینن، مدیر ارشد برند جهانی دیپ سیلور، در جریان یک بیانیه در مورد سازنده نسخه آرتیوم ادیشن اعلام کرده است:

ما با هنرمندان مشهور کمپانی DB Props و استودیو فیلم‌سازی Shepperton Studios وارد همکاری شدیم تا بتوانیم این آلتیمیت کالکشن را برای کاربران مجموعه Metro تدارک ببینیم. تمامی آیتم‌های در نظر گرفته شده مطابق نمونه‌های واقعی و به‌صورت دست‌ساز هستند تا بتوانند حس و حال این سری را به‌وجود بیاورند. ما می‌دانستیم که هیچ‌وقت نمی‌توان ساعت Nixie آرتیوم را با یک ماکت جایگزین کرد و از این رو آن را ساختیم.

نسخه آرتیوم ادیشن برای فروش در نظر گرفته نشده است و تیم سازنده و کمپانی ناشر Metro Exodus از طریق برنامه‌های مختلف در فضای مجازی، اشخاص واجد شرایط را انتخاب خواهند کرد. انتخاب اشخاص مورد نظر از امروز تا زمان عرضه‌ی بازی انجام می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو کالکتور آرتیوم ادیشن بازی Metro Exodus با حضور دیمیتری گلوخوفسکی را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Metro Exodus در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه)‌ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده