نویسنده: رضوان دشتی
// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

کارگردان God of War از بسته‌های الحاقی احتمالی این بازی می‌گوید

کوری بارلوگ (Cory Barlog) در مصاحبه‌ی اخیر خود در مورد بسته‌های الحاقی احتمالی بازی God of War صحبت کرد و گفت ایده‌های آن‌ها بیش از حد جاه‌طلبانه است.

بازی God of War که اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر شد، تغییرات بسیار زیادی را نسبت به قسمت‌های گذشته با خود به‌همراه داشت و این‌بار داستان احساسی رابطه‌ی میان کریتوس و پسرش آترئوس را به تصویر می‌کشید و بخش عمده‌ای از این تغییرات به ایده‌ی اولیه‌ی کوری بارلوگ، کارگردان God of War، باز می‌گردد. هرچند بسیاری از بازیکنان انتظار داشتند که به‌زودی شاهد انتشار بسته‌ی الحاقی داستانی از این اثر اکشن ماجراجویی باشند، اما صحبت‌های بارلوگ نشان می‌دهد که قرار نیست در آینده‌ای نزدیک محتوای داستانی اضافه‌ای برای این بازی منتشر شود.

کوری بارلوگ در مصاحبه با Kinda Funny درمورد یکی از سوالات مهم علاقه‌مندان بازی God of War صحبت کرد. بازیکنان بسیاری درخواست داده بودند تا بسته الحاقی داستانی یا نسخه‌ای فرعی برای این اثر منتشر شود؛ درست همانند کاری که ناتی‌داگ با انتشار The Last of Us: Left Behind و Uncharted: Lost Legacy انجام داد.

بارلوگ توضیح داد که او در ابتدا ایده‌ی جالبی درمورد بسته الحاقی God of War داشت، اما پس از مدت کوتاهی متوجه شد که این ایده بیش از حد جاه‌طلبانه است و نمی‌تواند یک DLC باشد و برای درک بهتر نیاز دارد تا مستقل از بازی اصلی منتشر شود؛ نه به‌عنوان یک افزونه‌ داستانی برای آن. بارلوگ در ادامه گفت که اعضای استودیوی سانتا مونیکا ایده‌ی بارلوگ را بیش از حد بزرگ و بسیار دیوانه‌کننده خطاب کرده‌اند و احساس می‌کنند که این ایده در قالب یک بسته‌ی الحاقی داستانی جای نمی‌گیرد.

طبق صحبت‌های کوری بارلوگ، هدف اصلی او خلق یک داستان کامل که از ابتدا تا انتها برای بازیکنان قابل بازی باشد، بوده است. به‌همین خاطر ویژگی‌هایی مانند قابلیت عکاسی و حالت New Game Plus هفته‌ها پس از انتشار بازی در دسترس بازیکنان قرار گرفتند و در نسخه‌ی اولیه حضور نداشتند.

باتوجه به پایان‌ God of War، چندان دور از ذهن نیست که ایده‌های بارلوگ برای بسته الحاقی داستانی در نهایت به یک نسخه‌ی فرعی از بازی تبدیل شوند. در هر صورت، شاید DLC داستانی جدیدی در آینده‌ی نزدیک برای این اثر منتشر نشود، اما به‎‌نظر می‌رسد که بارلوگ و تیمش محتوا و ایده‌های بسیار زیادی برای فصل بعدی سفر کریتوس و آترئوس در چنته دارند.

بازی God of War به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شده و قابل دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده