// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

ماد جدید Stardew Valley حالت بتل رویال را به بازی اضافه کرده است

یکی از کاربران وب‌سایت Nexus Mods ماد جدیدی برای بازی Stardew Valley منتشر کرده است که به واسطه آن حالت بتل رویال به این بازی اضافه می‌شود.

سبک Battle Royale (بتل رویال) این روز‌ها از محبوبیت بالایی در بین بازی‌سازان و بازیکنان برخوردار است و علاوه بر بازی‌های مطرحی همچون Fortnite و PUBG مداوما بازی‌های جدیدی با محوریت این سبک روی پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود. این محبوبیت تا جایی ادامه پیدا کرده است که توسعه‌دهندگان مجموعه‌های با‌سابقه‌ای مانند Call of Duty و Battlefield نیز بخش بتل رویال را به تازه‌ترین بازی این سری‌ها اضافه کرده‌اند. اکنون طبق جدید‌ترین اخبار بازی و علی‌رغم اینکه به هیچ عنوان انتظار نمی‌رفت حالت بتل رویال به بازی Stardew Valley اضافه شود، ماد جدیدی در وب‌سایت Nexus Mods منتشر شده است که این حالت را به بازی مذکور اضافه می‌کند.

در ماد بتل رویال بازی Stardew Valley که با نام Battle Royalley شناخته می‌شود و توسط کاربری به نام Ilyaki ساخته شده است، به مانند اکثر بازی‌های سبک بتل رویال تا سقف ۱۰۰ کشاورز در نقشه بازی که به مرور زمان کوچک می‌شود، پراکنده می‌شوند. بازیکنان وظیفه دارند در محیط بازی برای به دست آوردن موارد متعددی از جمله سلاح‌ها و آیتم‌های احیای سطح سلامتی گشت و گذار کنند و با حذف رقبا به تنها کشاورز زنده و در نتیجه پیروز میدان تبدیل شوند. همانند بازی Fortnite می‌توانید درخت‌ها را قطع کنید و با استفاده از چوب به دور خود حصار بکشید. در ویدیو کوتاهی که از ماد بتل رویال بازی Stardew Valley منتشر شده است، می‌توانید نبرد بین دو بازیکن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سازنده ماد Battle Royalley برای آن دسته از بازیکنانی که قصد دارند هاست باشند، گزینه‌های شخصی‌سازی متعددی در نظر گرفته است که از بین آن‌ها می‌توان به تعداد بازیکنان، محل قرار گرفتن بازیکنان، محل قرار گرفتن صندوقچه‌ها و فاز‌های طوفان اشاره کرد. علاوه بر امکان دانلود، راهنمای نصب و آموزش شخصی‌سازی ماد Battle Royalley در صفحه مربوط به آن در وب‌سایت Nexus Mods موجود است.

زمینه اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Stardew Valley به دلیل انتشار آپدیت چند‌نفره آن در سال گذشته میسر شده است. به واسطه این آپدیت تا سقف چهار بازیکن می‌توانند در کنار یکدیگر کشاوری کنند، محیط را کاوش کنند و با یکدیگر ازدواج کنند. این آپدیت هم‌اکنون در نسخه‌های مربوط به پی سی، مک، لینوکس و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و بزودی روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز عرضه می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده