// شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

تصاویر لذت بخشی از بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شد

شرکت باندی نامکو و استودیوی سی‌دی پروجکت رد چهار تصویر زیبا و دوست‌داشتنی را از بازی در حال ساخت خود به نام The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کردند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در این تصاویر شاهد محیط‌های زیبا، مبارزات نفس‌گیر هستیم که به واقع بسیار عالی به نظر می‌رسند. گیاهان و جانوران موجود در بازی طوری طراحی شده‌اند که نسبت به حوادث مختلف اطراف‌شان واکنش نشان می‌دهند. برای ساخت این بازی از موتور RED Engine 3 استفاده شده است که توسط سی‌دی پروجکت رد برای بازی‌های جهان آزاد طراحی شده و به بازیکن این اجازه را می‌دهد تا آزادانه به هر طرف سفر کند.

در هفته‌ی گذشته این استودیو لهستانی اعلام کرد که کار ساخت بازی The Witcher 3: Wild Hunt در فاصله یک ماه به عرضه‌ی رسمی آن به پایان رسید و با این خبر دیگر شاهد هیچ‌گونه تاخیری در عرضه بازی نخواهیم بود.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۵ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین برای این بازی  16 محتوای اضافی رایگان منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید این تصاویر زیبا را در زیر مشاهده کنید:

برای عرضه‌ی این بازی نقش‌آفرینی لحظه‌شماری می‌کنید؟ آیا گرالت برای بار سوم می‌تواند موفق ظاهر شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده