نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

Hitman HD Enhanced Collection برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان معرفی شد

Hitman HD Enhanced Collection دو نسخه Blood Money و Absolution را با بهبودهایی به دست طرفداران هیتمن می‌رساند.

در حالی که حدود دو ماه از عرضه بازی Hitman 2 می‌گذرد، استودیو IO Interactive از انتشار نسخه‌های بهبودیافته Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خبر داده است. این دو بازی در قالب مجموعه‌ای تحت عنوان Hitman HD Enhanced Collection در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی ۱۳۹۷) منتشر خواهند شد و در حال حاضر تنها نسخه دیجیتالی آن‌ها عرضه می‌شود و خبری از نسخه فیزیکی نیست.

بازی Hitman: Blood Money در سال ۲۰۰۶ برای کامپیوتر، ایکس باکس 360، ایکس باکس و پلی استیشن 2 منتشر شد و اثری جذاب بود که طرفداران هیتمن لذت زیادی از آن بردند. بازی Hitman: Absolution هم در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و کامپیوتر عرضه شد و ماجراهای مامور 47 را با غافل‌گیری‌های جالبی دنبال می‌کرد. اکنون هر دو نسخه به شکل ۶۰ فریم بر ثانیه و با رزولوشن 4K برای کنسول‌های این نسل سونی و مایکروسافت آماده شده‌اند و همچنین با بهبودهایی در زمینه نورپردازی و کنترل همراه هستند.

در این سال‌ها شاهد عرضه نسخه‌های HD بازی‌های مختلفی از جمله Assassin's Creed و Batman: Arkham بوده‌ایم و باید دید نسخه HD این دو بازی هیتمن چه عملکردی خواهند داشت.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده