// جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵

سازنده Gears of War 4 روی یک بازی انحصاری برای ایکس باکس وان کار می‌کند

استودیو Coalition، سازنده‌ی بازی Gears of War 4، در حال کار روی بازی انحصاری معرفی نشده‌ای برای پلتفرم ایکس باکس وان است.

همانطور که توقع داشتیم مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 پروژه‌های جدید استودیو Coalition از سری بازی Gears of War یعنی دو بازی Gears Tactics و بازی Gears 5 را معرفی کرد. بازی Gears Tactics اثری در سبک استراتژیک برای پلتفرم ویندوز 10 است که داستان آن ۱۲ سال قبل از اتفاقات مجموعه اصلی Gears of War رخ می‌دهد. در تریلر بازی Gears 5 که برای پلتفرم Windows 10 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود نیز مارکوس و کیت را دیدیم که ظاهرا برای انجام یک کار ناتمام یا نجات شخصی، با یکدیگر همکاری می‌کنند و وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوند.

اکنون به‌نظر می‌آید که استودیو کوالیشن علاوه بر کار کردن روی بازی‌های ذکر شده، در حال کار روی بازی جدیدی نیز است. پس از مشاهده‎ی رزومه‌ی کالین پنتی (Colin Penty)، مدیر طراحی استودیو Coalition، در سایت LinkedIn متوجه شدیم که او در جایگاه CG Supervisor (سرپرست بخش گرافیک رایانه‌ای) در حال توسعه‌ی IP معرفی نشده‌ی جدیدی برای Xbox One است.

با اینکه اشاره‌ای به پلتفرم ویندوز 10 نشده است، مشخص است که این بازی مرموز برای پی سی نیز در دسترس خواهد بود؛ زیرا اکثر بازی‌های آینده‌ی Microsoft Studios از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی خواهند کرد.

Coalition


منبع gamefragger
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده