// جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

اعضای سابق کمپانی بلیزارد در حال ساخت یک بازی مارول هستند

استودیو Second Dinner که آن را تعدادی از بازی‌سازان جدا شده از کمپانی بلیزارد تشکیل می‌دهند، با همکاری مارول در حالت ساخت یک بازی با محوریت مجموعه‌های این کمپانی است.

در سال گذشته میلادی اعلام شد بن برود، کارگردان بازی Hearthstone به همراه جمعی از بازی‌سازان فعال در کمپانی Blizzard Entertainment (بلیزارد اینترتینمنت) از این کمپانی جدا شده‌اند. او به همراه همیلتون چو، یکی از اعضای جدا شده کمپانی مذکور استودیو Second Dinner را تاسیس کردند که این استودیو هم‌اکنون مشغول ساخت یک بازی معرفی نشده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، جزئیات تازه‌ای از این بازی منتشر شده است که مخشص می‌کند این بازی در چه فضایی جریان دارد.

با استناد به پستی که در وب‌سایت رسمی استودیو Second Dinner منتشر شده است، اولین محصول این استودیو در جهان ابر‌قهرمانی کمپانی Marvel (مارول) جریان دارد و کمپانی مذکور در مراحل ساخت آن با استودیو سازنده همکاری خواهد کرد. علاوه بر این استودیو Second Dinner مبلغ ۳۰ میلیون دلار از کمپانی NetEase دریافت کرده است که به واسطه آن به دفتر جدیدی در شهر ارواین، ایالت کالیفرنیا نقل مکان کرده است. استودیو ذکر شده هم‌اکنون در حال استخدام اعضای جدید است.

جی اونگ، رئیس بخش Marvel Games نسبت به همکاری با استودیو Second Dinner بسیار خوش‌بین است و همکاری با این استودیو برای ساخت اثری که در جهان مارول جریان دارد، با صفت‌هایی همچون شگفت‌انگیز و باورنکردنی توصیف می‌کند. وی در این‌باره گفته است:

من سال‌ها با بن برود و همیلتون چو همکاری کرده‌ام و آن‌ها دقیقا همان بازی‌سازانی هستند که ما می‌خواهیم بازی‌های مارول را بسازند. آن‌ها و تیمی که در استودیو Second Dinner گرد هم آورده‌اند، تعدادی از برترین بازی‌های تاریخ را ساخته‌اند. 

بن برود در ویدیویی که در کانال استودیو Second Dinner در یوتیوب منتشر شده است، اعلام کرده است که این استودیو از حدود ۶ ماه پیش همکاری با مارول و ساخت اولین محصول خود را آغاز کرده است. در حال حاضر یک نمونه اولیه از این بازی آماده شده است و تست‌های داخلی آن در حال انجام است. با این وجود که ساخت این بازی مدت زیادی به طول خواهد انجامید و تا عرضه آن زمان زیادی باقی مانده است، اما همیلتون چو باور دارد که این بازی به «برترین اثری که تا‌کنون ساخته شده است» تبدیل خواهد شد.

با این وجود که سبک و سیاق، پلتفرم‌های مقصد و تاریخ عرضه محصول استودیو Second Dinner در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما ساخت آن به دست بازی‌سازان باسابقه‌ای همچون بن برود و همیلتون چو و جریان داشتن آن در جهان مارول مواردی هستند که باعث می‌شود نسبت به این بازی هیجان‌زده باشیم. نظر شما راجع به این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما در زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده