// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Heroes of the Storm پس از مدت ها میزبان یک شخصیت جدید شد

پس از مدت‌ها که کمپانی بلیزارد توسعه‌ی بازی Heroes of the Storm را بسیار محدود ساخته بود، یک شخصیت جدید به نام Imperius به این بازی اضافه شد.

مدت‌ها است که کمپانی Blizzard توسعه‌ی بازی محبوب Heroes of the Storm را بسیار محدود و کند کرده. حال و طبق تازه‌ترین اخبار بازی، جدیدترین شخصیت این بازی که Imperius نام دارد، به نسخه‌ی پی سی این اثر اضافه شده است. این شخصیت که جزو شخصیت‌های بازی Diablo III است، در حالی به این بازی اضافه می‌شود که چندان خبر خوشی برای کاربران آن محسوب نمی‌شود؛ به این دلیل که کمپانی بزرگ بلیزارد سرعت توسعه این بازی را کند ساخته و مثل سابق به انتشار بروزرسانی‌های متعدد برای آن نمی‌پردازد.

پیش‌تر بلیزارد اعلام کرده بود که در راستای انتشار و توسعه‌ی بازی‌های جدید بیشتر، ناچار است که تعدادی از نیروهای خود را از بازی Heroes of the Storm جدا کند و به توسعه‌ی بازی‌های دیگر مشغول سازد. پس از آن و طی یک اعلامیه این‌چنین بیان کرد که توانسته با این روش بازی‌های محبوبی مانند World of Warcraft و Overwatch را خلق کند یا توسعه دهد. بخشی از این بیانیه را در زیر مشاهده می‌کنید:

طی چندین سال گذشته ارزیابی‌ها و فعالیت‌های سخت و گسترده‌ی ما روی فرآیند‌های در حال توسعه‌ی خود، موجب شد تا به سمت توسعه‌ی محصولات و بازی‌های جدیدی پیش برویم که حالا بتوانیم به وجود آن‌ها افتخار کنیم؛ تا جایی که اکنون تعداد بازی‌های فعال و در دست معرفی ما به حدی رسیده که در تاریخچه‌ی سازمان ما سابقه نداشته است. در حال حاضر نیز در نقطه‌ای قرار داریم که باید تعدادی از نیروهای نخبه و مهم خود را از پروژه‌های پیشین برداریم و روی پروژه‌های جدید و در حال توسعه مشغول به کار کنیم.

از این‌رو ناچار شدیم در قالب تصمیمات سخت و حساسی که اتخاذ کردیم، تعدادی از توسعه دهندگان بازی Heroes of the Storm را برداریم و مشغول به کار روی پروژه‌های جدید کنیم و خوشحال هستیم که به این واسطه توانسته‌ایم تجارب، اشتیاق و دانشی را که آن‌ها به‌صورت ذاتی داشته‌اند یا به واسطه‌ی کار روی پروژه‌های پیشین به دست آورده‌اند برای توسعه‌ی بازی‌های جدید نیز به‌کار گیریم. این اولین باری نیست که ما مجبور به اتخاذ این‌چنین تصمیمات دشواری شده‌ایم. بازی‌هایی مانند Overwatch ،Diablo II ،StarCraft II و World of Warcraft می‌توانستند وجود نداشته باشند اگر ما در گذشته چنین جابه‌جایی‌ها و تصمیماتی را انجام نمی‌دادیم!

بازی Heroes of the Storm

البته در نظر داشته باشید که توسعه‌ی بازی‌هایی مانند Heroes of the Storm در حال حاضر متوقف نشده است و به گفته‌ی Blizzard، به واسطه‌ی انتشار بروزرسانی‌ها و ورود شخصیت‌های جدید، اگرچه کند، اما پشتیبانی خواهند شد. بزرگ‌ترین جنبه‌ی این بازی که متاثر از این تصمیم شده این است که دو لیگ بزرگ بزرگ مسابقات آنلاین این بازی یعنی Heroes Global Championship و Heroes of the Dorm در سال ۲۰۱۹ میلادی حضوری نخواهند داشت. در مورد شخصیت جدید بازی که Imperius نام دارد باید این‌طور گفت که یک قهرمان جذاب و خوش‌بازی است که تمرکز ضربات و قابلیت‌های خود را روی حمله به حریفان جدا افتاده از جمع و همچنین تقویت خود یا تضعیف دشمن قرار داده تا بتواند قبل از کشتن حریف، با قدرت بیشتری حمله کند. نقطه ضعف وی نیز در مقابل دشمنان چابک مانند Tracer و Orphea است.

نظر شما در مورد این شخصیت جدید و تصمیم بلیزارد چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده