نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: Red Dead Redemption 2 سال ۲۰۱۸ را با صدرنشینی تمام کرد

Red Dead Redemption 2 در آخرین هفته از سال ۲۰۱۸، در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. 

سال ۲۰۱۸ چند روز پیش به پایان رسید و حال جدول فروش هفتگی انگلستان با تاخیری چند روزه نسبت به زمان همیشگی، منتشر شده است. بر این اساس در آخرین هفته از سال ۲۰۱۸، برخی بازی‌ها موفق شدند جایگاه هفته گذشته خودشان را در جدول حفظ کنند و در مجموع شاهد تغییر و تحولات خیلی اساسی نبودیم. رتبه اول جدول، مثل دو هفته گذشته کماکان در اختیار بازی Red Dead Redemption 2 قرار دارد که در واقع با این رتبه، سال ۲۰۱۸ را به عنوان صدرنشین به پایان رسانده است. 

اما به جز رتبه نخست، در دو رتبه بعدی هم شاهد تغییری نسبت به هفته پیش نیستیم و فیفا 19 و Call of Duty: Black Ops 4 درست مثل هفته پیش در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. اما در ادامه تغییرات جدول آغاز می‌شود و بازی‌های چهارم و پنجم هفته گذشته، این هفته جایگاه‌شان را با یکدیگر عوض کرده‌اند؛ به طور دقیق‌تر این هفته بازی Super Smash Bros. Ultimate، بازی انحصاری تحسین‌شده نینتندو سوییچ در رتبه چهارم قرار گرفته است و Battlefield V هم با یک پله سقوط در جایگاه پنجم دیده می‌شود. 

یکی از بازی‌هایی که صعود نسبتا خوبی در جدول این هفته داشته، Forza Horizon 4 است. ساخته استودیو پلی‌گراند گیمز این هفته با چهار پله صعود، از رتبه دهم به جایگاه شِشُم رسیده و همین هم باعث شده تا Spyro Reignited Trilogy، اثری که در دو هفته گذشته در رتبه شِشُم قرار داشت، با یک پله سقوط رو‌به‌رو شود و به جایگاه هفتم برسد. در رتبه هشتم هم شاهد بازی Mario Kart 8 Deluxe، دیگر محصول کمپانی نینتندو هستیم که این بازی هم یک پله سقوط را تجربه کرده است. 

در نهایت دو رتبه پایانی جدول این هفته هم به ترتیب در اختیار بازی‌های Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و Spider-Man است. کرش بندیکوت توانسته جایگاه هفته گذشته خودش را حفظ کند اما اسپایدرمن در راه رسیدن به رتبه دهم، سقوطی دو پله‌ای را تجربه کرده است. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۸ دی (۲۹ دسامبر) مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Red Dead Redemption 2حفظ رتبه هفته پیش و سومین صدرنشینی متوالی
۲۲FIFA 19حفظ رتبه هفته پیش
۳۳Call of Duty: Black Ops 4حفظ رتبه هفته پیش
۴۵Super Smash Bros. Ultimate-
۵۴Battlefield V-
۶۱۰Forza Horizon 4-
۷۶Spyro Reignited Trilogy-
۸۷Mario Kart 8 Deluxe-
۹۹Crash Bandicoot N. Sane Trilogyحفظ رتبه هفته پیش
۱۰۸Spider-Man-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده