// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تاریخ دسترسی دموی VIP و دموی رایگان بازی Anthem مشخص شد

کمپانی الکترونیک آرتز تاریخ انتشار دو نسخه مختلف دموی بازی Anthem را مشخص کرد که یکی در قالب دموی VIP و دیگری به عنوان دموی رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مدت زمان زیادی است که بازی Anthem به در قالب فاز آزمایشی آلفا در اختیار برخی از بازیکنان قرار گرفته است. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو بایوور موقعیت دیگری را برای کاربران مهیا کرده‌اند تا بتوانند پیش از عرضه رسمی، این بازی اکشن و نقش آفرینی آنلاین را تجربه کنند.

کسانی که بازی Anthem را پیش خرید کرده‌اند یا اینکه از مشترکین سرویس‌های EA Access یا Origin Access هستند، می‌توانند نسخه دموی این بازی را که با نام Anthem VIP Demo معرفی شده است، تجربه و دانلود کنند. نسخه دموی این بازی از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ ژانویه (۵ الی ۷ بهمن ماه) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. گفتنی است کسانی که نسخه Anthem VIP را تجربه می‌کنند از یک آیتم بسیار ویژه و انحصاری در نسخه نهایی بازی بهره‌مند می‌شوند. سازندگان هنوز اطلاعاتی از این آیتم منتشر نکرده‌اند.

همچنین یک هفته پس از انتشار نسخه VIP دمو Anthem، تمامی کاربران از تاریخ ۱ الی ۳ فوریه (۱۲ الی ۱۴ بهمن ماه) می‌توانند نسخه بتای این بازی را به صورت عمومی تجربه کنند. طبق معمول نسخه‌های بتای بازی‌های ویدیویی با توجه به محبوبیت و عملکرد آنها، ۱ یا ۲ روز تمدید می‌شوند. به همین دلیل اگر سازندگان در EA و بایوور اعلام کردند که کاربران می‌توانند ۲۴ ساعت دیگر به تجربه نسخه بتا بپردازند، غافل گیر نشوید.

anthem

هر دو نسخه دموی ذکر شده از محتویات یکسانی برخوردار هستند. کاربران در جریان این نسخه می‌توانند کلاس Ranger یا یکی از Javelinها را انتخاب کنند و با یکی از محیط‌های اصلی بازی یعنی Fort Tatris تعامل داشته باشند. همچنین استودیو بایوور چندین ماموریت مختلف در اختیار شرکت کنندگان قرار داده است که بازیکنان را با محتوایی که در نسخه نهایی وجود دارد، آشنا می‌کند. بازیکنان با سطح یا به اصطلاح لول ۱۰ بازی را آغاز می‌کنند و می‌توانند تا سطح ۱۵ خود را ارتقا دهند. البته گفتنی است که پیشروی بازیکنان به نسخه اصلی انتقال پیدا نمی‌کند و کاربران در نسخه نهایی، از ابتدا بازی را آغاز می‌کنند.

در مطالب مرتبط می‌توان به تریلر The Game Awards این بازی اشاره کرد. ویدیوی دیگری نیز از Anthem منتشر شد که نسخه ویژه آن با نام Legion of Dawn را به نمایش گذاشت. پس از آن ویدیو گیم پلی کلاس Interceptor به مدت ۲۵ دقیقه در کانال توییچ سازندگان استریم شد.

بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز عرضه می‌شود. خبر‌ها و تریلر‌های زیادی تا به امروز از Anthem منتشر شده است که با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

آیا برای دانلود نسخه دموی بازی Anthem اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده