// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۲

سازنده بازی Atlas بابت انتشار شتاب‌زده آن عذرخواهی کرد

چندی پیش بازی Atlas بالاخره پس از تاخیری یک هفته‌ای به صورت Early Access در استیم منتشر شد، اما به خاطر مشکلات عدیده‌ای که داشت انتظارات بازیکنان را برطرف نکرد و حالا استودیو وایلد کارت به این موضوع واکنش نشان داده است.

تقریبا اغلب بازی‌های چند نفره در زمان انتشار با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، اما نواقص و ایرادهای بازی Atlas که حدود دو هفته پیش در قالب دسترسی زودهنگام در استیم منتشر شد، بیش از حد معمول بود و همین امر اعتراضات زیادی در پی داشت. استودیو وایلد کارت (Studio Wildcard) به‌تازگی در پاسخ به این شکایات اعلام کرد:

موج اولیه بازیکنانی که قصد داشتند در زمان انتشار این بازی را تجربه کنند بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌های ما بود و سرورهای بازی توانایی تحمل این مقدار اطلاعات را نداشت. هجوم یکباره بازیکنان طی روزهای گذشته سبب شد سرورهای بازی دچار مشکلاتی شوند، ولی تیم ما ضمن عذرخواهی از گیمرها قصد دارد با انتشار به‌روزرسانی‌هایی منظم هرچه سریع‌تر ثبات و تعادل را برای این بازی به ارمغان بیاورد و مشکلات مربوط به گیم‌پلی و سایر بخش‌های آن را مرتفع کند.

گذشته از موارد بالا، بر اساس منو و برخی دیگر از بخش‌های بازی Atlas شایعاتی شکل گرفته مبنی بر اینکه ساخته جدید وایلد کارت در واقع یک بسته الحاقی برای بازی قبلی آن‌ها، یعنی بازی ARK: Survival Evolved بوده است. شباهت‌های قابل توجه‌ای بین این دو بازی وجود دارد، اما تفاوت‌های آن‌ها هم قابل چشم‌پوشی نیست؛ در نتیجه نمی‌توان با قاطعیت در این باره حرف زد و تنها می‌توان امیدوار بود اعضای استودیو وایلد کارت در آینده اشاره‌ای به این موضوع داشته باشند.

در پایان شایان به ذکر است که نسخه ایکس باکس وان Atlas طی ماه‌های آینده از طریق سرویس Game Preview منتشر خواهد شد و احتمالا تا آن زمان تیم سازنده به واسطه چندین به‌روزرسانی محتواهای جدیدی به بازی اضافه کنند و برخی از ایراد‌های آن رفع شوند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده