نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

بازی‌های This is The Police 2 ،Darksiders 3 و Beholder 2 به سرویس Origin Access Premier اضافه شدند

دارندگان اشتراک Origin Access Premier حالا می‌توانند بازی‌های Darksiders 3 ،This is The Police 2 و Beholder 2 را به‌رایگان دریافت و تجربه کنند.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز سه بازی جدید را به سرویس Origin Access Premier اضافه کرده و دارندگان این اشتراک می‌توانند این بازی‌های جدید را به‌رایگان دانلود کنند. این سه بازی، Darksiders 3 ،This is The Police 2 و Beholder 2 هستند و نکته‌ی جالب اینجا است که این بازی‌ها هیچ‌کدام توسط EA ساخته یا منتشر نشده‌اند.

برای داشتن اشتراک معمولی Origin Access کمپانی الکترونیک آرتز باید ماهیانه ۵ دلار و سالانه ۳۰ دلار پرداخت کنید؛ نتیجه‌ی پرداخت این مبالغ، دسترسی رایگان به ۱۶۷ بازی جذاب و متنوع است. برای دسترسی به اشتراک Origin Access Premier اما باید بیشتر پول خرج کنید و ماهیانه ۱۵ دلار و سالیانه ۱۰۰ دلار را کنار بگذارید. الترونیک آرتز پیش از این، بازی‌هایی را که خودش منتشر کرده بود به این سرویس اضافه می‌کرد؛ بازی‌هایی مثل FIFA 19 و Battlefield V. حالا اما بازی‌هایی کاملا جدید از کمپانی‌های دیگر به‌جز الکترونیک آرتز به این سرویس اضافه می‌شوند.

علاوه بر این سه بازی که ذکر شدند، هشت بازی جدید هم به سرویس Origin Access اضافه شده است که اسامی آن‌ها به‌شرح زیر است:

  • Star Wars Battlefront 2
  • A Way Out
  • The Count Lucanor
  • The LEGO Movie Videogame
  • Star Wars Knights of the Old Republic
  • Star Wars Knights of the Old Republic 2
  • Star Wars Rebel Assault
  • Star Wars Rebel Assault 2

بدون شک بازی Darksiders 3 مهم‌ترین اثری است که در این چند روز اخیر به سرویس Origin Access Premier اضافه شده است. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸ را دریافت کرد. در بررسی این بازی می‌خوانیم:

Darksiders III، دقیقا همان‌گونه که از یکی قسمت‌های این مجموعه انتظار داریم، به اندازه‌ی کافی شبیه به دو بازی قبلی و به اندازه‌ی کافی متفاوت با آن‌ها است. اثری که شما را با قرار دادن در نقش یک کاراکتر جذاب، وارد نقشه‌های به هم پیچیده و خاصش می‌کند و دائما چالش‌هایی جدی را مقابل‌تان می‌گذارد و در عین حال، قدرت‌های تازه‌ای را هم تحویل‌تان می‌دهد. طوری که فارغ از همه‌ی ضعف‌ها و قوت‌هایش، مخاطب آن را یک تجربه‌ی خارق‌العاده‌ی ویدیوگیمی نداند ولی به سادگی، با الفاظی مانند خوب و دوست‌داشتنی، به توصیف اکثر دقایقش بپردازد.

بازی Darksiders 3، اثر استودیو THQ Nordic را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع PCgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده