نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

بازی SOMA در حراج زمستانه فروشگاه GOG رایگان شد

تا ۴۳ ساعت آینده می‌توانید بازی SOMA را که در حراج زمستانه‌ی فروشگاه GOG رایگان شده، دریافت کنید.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و در آخرین روزهای حراج زمستانه‌ی فروشگاه GOG، بازی SOMA را می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان از این حراج جذاب و فریبنده، برای پی سی دریافت کنید. شما تا ۳۰ دسامبر (۹ دی) می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه GOG، این بازی ترسناک و تحسین‌شده را به‌رایگان دریافت و تجربه کنید.

بازی «سوما» تنها اثری نیست که در حراج فروشگاه GOG به‌صورت ویژه در حال عرضه است؛ شما می‌توانید بیش از ۲۰۰۰ بازی را با تخفیف‌های بسیار مناسب از این فروشگاه محبوب خریداری کنید. بازی‌هایی مثل Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition ،No Man’s Sky ،Fallout: New Vegas Ultimate Edition و بیشتر را می‌توانید با تخفیف‌های گوناگون خریداری و تجربه کنید.

SOMA یکی دیگر از آثار وحشت/بقا استودیو فریکشنال گیمز (Frictional Games) است؛ استودیویی که آن را با ساخت بازی‌های Amnesia: The Dark Descent و Amnesia: A Machine for Pigs می‌شناسیم. سوما بازیکنان را به یک جهان اتمسفریک، چیزی مثل جهان‌های Bioshock ،Prey و Dead Space می‌برد و با ترفندهای مختلف، وحشت را به جان آن‌ها می‌اندازد. این بازی در زومجی بررسی شده و نمره‌ی خوب ۸ را به‌دست آورده است. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

SOMA داستان فوق‌العاده‌ای دارد که شاید از بسیاری بازی‌های پرخرج یک سر و گردن بالاتر باشد و تا مدت‌ها پس از اتمام آن، ذهنتان را درگیر می‌کند. سازندگان توانسته‌اند با ترکیب مناسب بازی‌های ترسناک و ماجراجویی دیگر دنیایی متفاوت خلق کنند و بدون شک یکی از بهترین بازی‌های امسال حداقل در پلتفرم رایانه‌های شخصی است. با اینکه ایراداتی به بازی وارد است، حتی اگر علاقه‌ چندانی به بازی‌های سبک ترسناک ندارید و معمولا از این بازی‌ها لذت نمی‌برید، لحظه‌ای را برای تجربه بازی از دست ندهید.

حراج فروشگاه GOG از ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) آغاز شده و تا ۳ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۳ دی) ادامه دارد. فراموش نکنید که تا نهم دی ماه فرصت دارید تا بازی SOMA را به‌صورت کاملا رایگان از این فروشگاه دریافت کنید.


منبع Gamasutra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده