// جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تبلیغات درون برنامه ای Street Fighter V به صورت موقت حذف شدند

پس از انتقاد بسیار کاربران از تبلیغات درون برنامه‌ای بازی Street Fighter V، این بخش به‌صورت موقت از بازی حذف شد.

مدتی پیش بود که کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Street Fighter V، در یک اقدام بحث برانگیز تبلیغ‌های درون برنامه‌ای را به این بازی مبارزه‌ ای اضافه کرد. در جریان تبلیغ‌های درون برنامه‌ای قبل از ورود به مسابقه یک تبلیغ را مشاهده می‌کردید و از طرفی می‌توانستید از اسکین‌های مربوط به این بخش استفاده کنید تا فایت مانی (پول داخل بازی استریت فایتر 5) بیشتری کسب کنید.

با اینکه بازیکنان می‌توانستند این بخش را از داخل تنظیمات بازی غیرفعال کنند، اما سر و صدای زیادی به پا کرد و کاربران انتقادهای خود را به‌گوش کپکام رساندند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تعدادی از کاربران بازی متوجه نبود اسکین‌های تبلیغاتی بازی شده‌اند و از طرفی صفحه تبلیغات قبل از بارگذاری مسابقه به‌نمایش در نمی‌آید. ظاهرا کپکام به‌صورت موقت بخش تبلیغات را از بازی حذف کرده است که در دو هفته گذشته، به‌خاطر رویداد Capcom Pro Tour شاهد اضافه شدن آن به بازی بودیم.

احتمال دارد در آینده و شروع فصل جدید تور کپکام پرو، شاهد اضافه شدن این تبلیغات به اشکال متفاوتی به بازی Street Fighter V باشیم. با این تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم کپکام چه موارد تازه‌ای را به بازی اضافه خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده