// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴

بسته الحاقی Silver Lining بازی Marvel's Spider-Man در دسترس قرار گرفت

هم اکنون سومین و آخرین بسته الحاقی بازی Marvel's Spider-Man با نام Silver Lining در دسترس قرار گرفته است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده بازی Marvel's Spider-Man، ویدیو روز عرضه بسته الحاقی Silver Lining را در دسترس قرار داد. در واقع Silver Lining سومین و آخرین بسته الحاقی‌ است که برای بازی اسپایدرمن در نظر گرفته شده و داستان این بازی را تمام خواهد کرد.

همانند ویدیوهای گذشته در ویدیو بسته الحاقی Silver Lining شاهد راوی‌گری جی جوناه جانسن هستیم که حال و هوای بسته الحاقی Silver Lining را شرح می‌دهد. در جریان این بسته الحاقی پیتر پارکر در قالب مرد عنکبوتی باید با گروه Silver Sable مبارزه و آن‌ها را از میان بردارد. همچنین لباس‌های جدیدی هم برای مرد عنکبوتی در نظر گرفته شده است که بازیکنان در جریان پیشروی خود می‌توانند آن‌ها را آزاد کنند.

بسته الحاقی Silver Lining هم‌اکنون با قیمت ۱۰ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است. همچنین دارندگان سیزن‌پس بازی Marvel's Spider-Man این بسته الحاقی را به‌رایگان دریافت خواهند کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه بسته الحاقی Silver Lining بازی Marvel's Spider-Man را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده