// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Lego The Lord of the Ring به رایگان به مدت محدود منتشر شد

بازی Lego The Lord of the Ring، ساخته استودیو تی تی گیمز و کمپانی برادران وارنر، به طور رایگان به مدت محدود در دسترس کاربران قرار گرفت.

با اینکه تخفیف‌های زمستانه استیم آغاز شده است و تخفیف‌های چشمگیری‌ را برای کاربران پی سی در دسترس قرار داده، اما در آن سو پلتفرم دیگری محتوای رایگانی برای کاربران کامپیوتر نیز در نظر گرفته است. کاربران هم اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه هامبل استور (Humble Store) بازی Lego The Lord of the Ring را به رایگان برای همیشه از آن خود کنند. برای انجام این کار کاربران باید در فروشگاه هامبل استور حساب کاربری تشکیل دهند و آن را Subscribe کنند. البته این موضوع را پس از Subscribe کردن می‌توان غیر فعال کرد. کاربران در مرحله آخر می‌توانند بازی را به Library خود اضافه و دانلود کنند. از طریق این لینک به صفحه هامبل استور مراجعه کنید.

البته این پیشنهاد تنها تا تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی ماه) در دسترس است و بعد از آن بازی از حالت رایگان خارج می‌شود. اما با دریافت بازی تا این تاریخ، می‌توانید بازی را برای همیشه برای خود کنید.

بازی Lego The Lord of the Ring همانند کتاب و فیلم مجموعه خود داستان کاراکتر اصلی آن یعنی فرودو بگینز را روایت می‌کند. کاربران در جریان بازی باید حلقه مشهور این مجموعه را به مقصد برسانند و در طی سفر خود با موجودات ترسناک و غول پیکر مبارزه کنند. اما موضوعی که این بازی را از آثار مشابه متمایز کرده، این است که تمامی محتویات بازی از کاراکترها گرفته تا آیتم‌ها به طور لگو طراحی شده است و همانند بازی‌های دیگر لگو، حال و هوای طنزآمیز آن را فرا گرفته است.

بازی Lego The Lord of the Ring در استودیو تی تی گیمز (TT games) توسعه یافته است و بخش سرگرمی‌های برادران وارنر (Warner Bros) آن را توزیع و منتشر کرده است. این بازی در وب سایت متاکریتیک توانست معادل نمرات ۸۰ را روی پلتفرم پی سی از منتقدان دریافت کند.

بازی Lego The Lord of the Ring هم اکنون به طور رایگان به مدت ۲ روز از طریق پلتفرم هامبل استور برای کاربران پی سی در دسترس است و پس از آن مهلت دانلود نسخه رایگان آن به اتمام می‌رسد.

آیا برای دانلود نسخه رایگان این بازی اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده