نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ انتشار فاش شده بازی The Last of Us Part 2 توسط آمازون حقیقت ندارد

چندی پیش شعبه ایتالیا فروشگاه آمازون، تاریخ انتشار بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2 را فاش کرد که می‌توان گفت این تاریخ انتشار درست نیست.

به دنبال اشاره یکی از نمایندگان شعبه ایتالیایی فروشگاه آمازون به عرضه بازی The Last of Us Part 2 در سال آینده، به نظر می‌رسد که نهایتا تاریخ انتشار این بازی به شدت مورد انتظار مشخص شده است. اما دم به تله ندهید! زیرا احتمال اینکه بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ یادشده در دسترس بازیکنان قرار بگیرد، نزدیک به صفر است.

ما می‌توانیم درک کنیم که چرا برخی از افراد گمان می‌کنند که این تاریخ انتشار واقعی است. از زمان رونمایی از بازی The Last of Us Part 2 در سال ۲۰۱۶ تابه‌حال هیچ تاریخ انتشاری برای آن اعلام نشده است و با اینکه اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست، در نمایشگاه E3 2018 شاهد نمایش تریلر گیم‌پلی رسمی بازی بودیم. علاوه بر این، استودیو ناتی داگ در خرداد ماه سال جاری اظهار داشت که تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 تنها زمانی اعلام می‌شود که به انتشار بازی بسیار نزدیک شده باشیم.

صفحه مربوط به بازی The Last of Us Part 2 در فروشگاه آمازون را که به انتشار بازی در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۹۸ (۲۹ مارس ۲۰۱۹) اشاره می‌کند، می‌توان از «اینجا» مشاهده کرد. با اینکه نمی‌توان به این مورد اکتفا کرد، اما بخش وضعیت بازی The Last of Us Part 2 در وب‌سایت IMDB نشان می‌دهد که این بازی در مرحله «فیلم‌برداری» به سر می‌برد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بازی Death Stranding استودیو کوجیما پروداکشنز که فروشگاه والمارت کانادا تاریخ انتشارش را ۹ تیر ۱۳۹۸ (۳۰ ژوئن ۲۰۱۹) اعلام کرده است، در وب‌سایت IMDB وضعیت مشابهی دارد و این بازی هم مراحل «فیلم‌برداری» را پشت سر می‌گذارد. در صورتی که وضعیت بازی‌های یادشده به درستی ثبت شده باشد، به احتمال قوی تا اواخر سال ۲۰۱۹ یا سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار آن‌ها نخواهیم بود. تا جایی که به یاد داریم، صداپیشه کاراکتر گوفی در سال ۲۰۱۵ اظهار داشت که جلسه ضبط صدای او برای بازی Kingdom Hearts 3 به اتمام رسیده است و این بازی به زودی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، اما این بازی تابه‌حال منتشر نشده است.

افرادی که به اندازه کافی این صنعت را دنبال کرده باشند، می‌دانند که آمازون و سایر فروشگاه‌های بزرگ تمایل به استفاده از تاریخ انتشارِ نمایندگان برای لیست کردن بازی‌ها دارند. تاریخ بیست‌ونهم مارس مصادف با پایان سال مالی سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ است و از این بابت به طور مرتب انتخاب می‌شود. افزون بر این، باورکردنی نیست که پلی‌استیشن، سونی و ناتی داگ با کمترین تبلیغاتی ممکن اقدام به انتشار بازی The Last of Us Part 2 بکنند. برای تحقق این امر، باید حداقل در مراسم The Game Awards 2018 نمایش تازه‌ای از بازی به نمایش در می‌آمد که این‌گونه نشد. 

The Last of Us Part 2

بازی The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و تابه‌حال تاریخ انتشار رسمی بازی اعلام نشده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده