نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴

آپدیت جدید بازی Frostpunk حال و هوای کریسمس را به بازی اضافه می‌کند

جدیدترین آپدیت بازی Frostpunk که حال و هوای کریسمس را به‌بازی می‌آورد، با کوئست‌های جدید و جذابش، بازیکنان را به‌چالش خواهد کشید.

بازی Frostpunk از جمله بازی‌های خوبی بود که سال جاری عرضه شد و سازنده‌ی آن یعنی استودیو 11 bit Studios همچنان با انتشار محتویات و آپدیت‌های متنوع، از بازی و کاربرانش پشتیبانی می‌کنند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی با انتشار یک تیزر کوتاه، جدیدترین آپدیت بازی را معرفی کردند. این آپدیت که Christmas Carol نام دارد، همانطور که از نامش هم مشخص است قرار است حال و هوای کریسمس را به‌بازی بیاورد. در کنار تم ویژه‌ی کریسمس، یک‌سری کوئست جدید هم قرار است به بازی اضافه شود؛ کوئست‌هایی که در جریان‌شان، مردم شهر از بازیکن درخواست خواهند کرد تا با اضافه کردن چیزهایی مربتط با کریمس به شهر، حال و هوای‌شان را بهتر کند و امید را به جمع ساکنین شهر بیاورد. طبیعتا این کوئست از بازی مثل دیگر کوئست‌هایش، قرار است چالش‌های زیادی را پیش‌پای بازیکنان بگذارد و موفقیت در آن نیازمند گرفتن تصمیم‌هایی مهم و اساسی است.

خلاصه‌ی داستان آپدیت جدید بازی به‌شرح زیر است:

در یکی از زمستان‌های قرن ۱۹، آخرین بازمانده‌های نوع بشر در حال تلاش هستند تا با گرد هم آوردن جامعه‌‌ای نو، از خطر انقراض در سرمای بی‌پایان موجود جان سالم به‌در ببرند. در  تاریک‌ترین زمان‌ها، در جایی کوچک که خیلی از خانه‌شان دور است، فقط امید است که می‌تواند آن‌ها را به جلو حرکت دهد. تعطیلات سال نو نزدیک است و اینجا است که بازمندگان به‌سراغ شما، رهبر این سرزمین یخ‌زده، می‌آیند و از شما چیزی امیدبخش را درخواست می‌کنند.

این آپدیت همچنین یک کوئست جدید به قسمت Endless Mode بازی اضافه خواهد کرد. بازی Frostpunk در زومجی بررسی شده و نمره‌ی ۸ را دریافت کرده است. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

Frostpunk دقیقا مثل ساخته قبلی استودیو ۱۱ بیت یعنی This War of Mine، یک بازی با‌کیفیت است که شما را درگیر انتخاب‌های متعددی می‌کند و در مسیری قرار می‌دهد که در آن، برای بقای مردم‌تان باید دو راهی‌های سختی را پشت سر بگذارید. Frostpunk همچنین از اتمسفر و موسیقی‌های بسیار زیبایی هم بهره می‌برد و همه این‌ها، دست به دست هم داده‌اند تا تلاش برای بقا در سرمای استخوان‌سوز بازی، تجربه‌ای لذت‌بخش باشد. 

Frostpunk را همین الان می‌توانید روی پی سی تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به‌تماشای تیزر آپدیت Christmas Carol بازی جلب می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده