نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

تریلر زمان عرضه بازی Spyro + Crash Remastered منتشر شد

باندل ویژه‌ی Spyro + Crash Remastered که هم‌اکنون عرضه شده، هر شش بازی بازسازی‌شده از مجموعه‌های Crash و Spyro را یکجا در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، با معرفی باندل ویژه‌ی Spyro + Crash Remastered مشخص شد که این دو کاراکتر فوق‌العاده محبوب دهه‌ی نود میلادی قرار است در قالب یک بازی واحد، در دسترس بازیکنان قرار بگیرند.

دو کاراکتر کرش بندیکوت و اسپایرو که با درخشش روی کنسول پلی استیشن ۱ سونی در دهه نود میلادی برای خود نامی دست و پا کردند، امسال با نسخه‌های بازسازی‌شده‌ی به کنسول‌های نسل هشتم آمدند و خودی نشان دادند.

پس از موفقیتی که بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy پس از عرضه‌اش در ماه تابستان به‌دست آورد، بازی Spyro the Dragon: Reignited Trilogy با تلاش فراوان سازندگانش، سه نسخه از این مجموعه‌ی محبوب را به‌صورت کاملا بازسازی شده و مدرن به مخاطبانش تحویل داد و موفقیت سه‌گانه‌ی بازسازی‌شده‌ی Crash را تکرار کرد. حالا این دو کاراکتر افسانه‌ای صنعت گیم قرار است در قالب یک بازی واحد سر از کنسول‌های بازیکنان در بیاورند. این نسخه‌ی ویژه که باندل Spyro + Crash Remastered نام دارد، با انتشار یک تریلر، معرفی شده است که آن را در ادامه‌ی مطلب تماشا می‌کنیم.

بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy شامل نسخه‌های بازسازی‌شده‌ی بازی‌های Crash Bandicoot، Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Bandicoot 3: Warped بود و سه‌گانه‌ی بازسازی‌شده‌ی اسپایرو، شامل نسخه‌های بازسازی‌شده‌ی بازی‌های Spyro the Dragon، Spyro 2: Ripto’s Rage! و Spyro: Year of the Dragon است؛ حالا که باندل Spyro + Crash Remastered این دو بازی یعنی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy و Spyro the Dragon: Reignited Trilogy را باهم عرضه می‌کند، بازیکنان می‌توانند با خرید یک بازی، شش بازی مختلف را تجربه کنند که در نوع خودش عالی است!

باندل Spyro + Crash Remastered برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. در ادامه، شما را به‌تماشای تریلر معرفی این باندل جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده