// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

ویدیو جدید گیم پلی Devil May Cry 5 با محوریت کاراکتر V

به‌تازگی ویدیو جدیدی با محوریت کاراکتر V منتشر شده است که شاهد نحوه مبارزات وی و همچنین تلاش V برای کشتن دانته هستیم.

کاراکتر V یا ووید را می‌توان یکی از کاراکترهای مرموز بازی Devil May Cry 5 دانست که اطلاعات خاصی از پس زمینه‌ی داستانی او منتشر نشده است. همچنین یکی از مواردی که V را به کاراکتری جالب تبدیل کرده است نوع مبارزاتش است. V کاراکتری است که برخلاف دانته و نیرو از شمشیر و سلاح‌های مختلف برای از بین بردن دشمنان خود استفاده نمی‌کند و به جای آن‌ها، از قدرت جادو بهره می‌برد. وی با احضار کردن حیوانات و شیاطین، سایر شیاطین بازی را از میان بر می‌دارد.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Devil May Cry 5، ویدیو جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. در جریان تریلر بازی دویل می کرای 5 شاهد گیم‌پلی کاراکتر V و نحوه‌ی استفاده‌ی وی از شیاطین و حیوانات هستیم. همچنین در بخشی از این ویدیو قسمتی از داستان بازی به‌نمایش در می‌آید. در بخش شاهد این هستیم که V به‌دنبال دانته می‌گردد و در تلاش است که او را بکشد.

این در حالی است که در ویدیوهای گذشته V را دیدیم که خود را به دانته معرفی می‌کند و قصد دارد از او کمک بگیرد تا یک شیطان بسیار قدرتمند را بکشند. منتظر ماندن برای Devil May Cry 5 بیش از پیش سخت شده است و باید تا تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس ۲۰۱۹) صبر کرد و ببینیم Devil May Cry 5 چه عملکردی را از خود به نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده