// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

آپدیت جدید بازی World of Warcraft منتشر شد

اخیرا آپدیت جدیدی برای بازی World of Warcraft تحت نام The Tides of Vengeance منتشر شده است که محتویات قابل توجهی مانند یک نبرد جدید را به بازی اضافه می‌کند.

آپدیت جدید World of Warcraft با نام The Tides of Vengeance منتشر شد. محتویات و ماموریت‌های جدیدی که این آپدیت در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، شامل یک Warfront جدید، دو زره، Faction Assaults و یک نبرد تازه به نام Battle of Dazar’alor خواهد بود.

تاخت The Battle of Dazar’alor دومین بخش از تاخت Battle for Azeroth است که تجربه‌ای متفاوت برای هر دو جناح (Faction) حاضر در نبرد به ارمغان می‌آورد. این تاخت قصه کلی حمله Allianceها به Zandalar، پایتخت Hordeها پس از سقوط Lordaeron و نابودی World Tree را روایت خواهد کرد. هر دو جناح Alliance و The Horde با شِش باس مختلف مبارزه می‌کنند؛ با این تفاوت که Alliance به صورت تهاجمی و Hordeها به صورت تدافعی عمل خواهند کرد.

آپدیت The Tides of Vengeance یک Warfront جدید به بازی World of Warcraft اضافه می‌کند که در واقع یک حالت تازه در منطقه Darkshore است که مانند یک چرخه متناوب بین گروه‌های Alliance و Horde جابه‌جا می‌شود. این Warfront به علت نزدیکی به تعطیلات سال نو میلادی کمی خلاصه شده است تا بازیکنان بتوانند طی دو هفته به تمامی محتوای جدید دسترسی پیدا کنند. برای انجام این بخش باید در بالاترین سطح ممکن (Max-Level) قرار بگیرید و خط داستانی جدید را با شخصیت Tyrande و نیروهای Night Elves کامل کنید.

Faction Assaults جدیدی که این آپدیت به همراه دارد در معابد Zandalar و Kul Trias رقم می‌خورد و ماموریت‌های داستانی تازه‌ای را باز خواهد کرد. برای دسترسی به این بخش، باید در سطح ۱۱۰ یا بالاتر قرار بگیرید و قسمت World Quests را آزاد کنید.

بعد از دریافت The Tides of Vengeance یک Pet Battle Dungeon نیز در منطقه Gnomeregan قرار می‌گیرد که پاداش تکمیل کردن آن یک Ultimate Battle-Training Stone و قابلیت تلپورت به ورودی سیاه‌چال Gnomeregan است. همچنین نسخه جدیدی از Challenge Mode هم در دسترس است که برای استفاده از آن به ۱۵ عدد Pet با بالاترین سطح نیاز خواهید داشت.

علاوه‌بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد در آپدیت جدید بازی World of Warcraft دو زره جدید Blood Elf و Dwarf Heritage هم به بازیکنانی که ماموریتی را با الف در بالاترین سطح یا نژاد دورف در وضعیت Exalted به پایان برسانند، داده خواهد شد. دو منطقه جدید Havenswood و Jorundall نیز به Island Expeditions اضافه می‌شوند که با کشتن هیولاها در این مناطق می‌توانید Azerite کسب کنید.

یک Mount جدید به نام Meat Wagon نیز به بازیکنانی که بازی Warcraft III: Reforged را پیش‌خرید کرده‌اند، داده خواهد شد. Warcraft 3: Reforged در واقع نسخه بازسازی شده بازی محبوب Warcraft 3 است که ماه گذشته در جریان رویداد BlizzCon 2018 معرفی شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده