نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱

جزییات محتویات رایگان ماه دسامبر بازی Hitman 2

در ادامه ماه دسامبر، دومین هدف فراری Hitman 2 و چند محتوای رایگان دیگر این بازی در دسترس قرار می‌گیرند. 

استودیو آی‌اُ اینتراکتیو با بازی Hitman 2، توانست اثر مخفی‌کاری با‌کیفیتی با محوریت شخصیت دوست‌داشتنی مامور 47 در اختیار طرفداران بگذارد و حال پس از یک عرضه موفق، به مرور محتویات جدیدی برای جذاب‌تر نگه داشتن بازی به آن اضافه می‌کند. پیش از این اولین هدف فراری (Elusive Target) بازی با ایفای نقش شان بین در دسترس قرار گرفته بود و حال سازندگان جزییاتی از محتویات رایگان بازی در ادامه ماه دسامبر ارائه کرده‌اند که شامل دومین هدف فراری هم می‌شود. 

اولین محتوای رایگان این ماه بازی که هم‌اکنون در دسترس قرار دارد، دومین قرارداد Escalation بازی است که بازیکنان را به منطقه Isle of Sgail می‌برد تا ماموریتی خاص را در آن به پایان برسانند. چهار روز دیگر یعنی در تاریخ ۲۷ آذر شاهد یک سورپرایز ویژه تعطیلات سال نو در بازی خواهیم بود که البته آی‌اُ اینتراکتیو جزییات دقیق آن را به‌اشتراک نگذاشته است. پس از آن در تاریخ ۳۰ آذر نوبت به دومین هدف فراری بازی با نام The Revolutionary خواهد رسید که به مدت ۱۰ روز در منطقه Santa Fortuna حضور خواهد داشت. 

در نهایت آخرین محتوای رایگان ماه دسامبر هم در تاریخ ۶ دی در دسترس قرار خواهد گرفت که یک قرارداد Escalation دیگر با نام The Turms Infatuation است. با توجه به این اطلاعات ارائه‌شده از جانب سازندگان به‌نظر می‌رسد که کاربران هیتمن 2 قرار است در ادامه ماه دسامبر به محتویات جذابی دسترسی داشته باشند. 

در صورتی که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید بررسی بازی Hitman 2 را در زومجی بخوانید که نمره ۸.۵ را دریافت کرد و خلاصه نقد آن به‌شرح زیر است:

بازی Hitman 2 اثری است که در بسیاری از بخش‌های خود از داستان گرفته تا گیم‌پلی، پیشرفت محسوسی داشته است و بخش‌های جدیدی که به آن اضافه شده‌اند به خوبی با فضای کلی بازی هماهنگ هستند و تجربه هیتمن 2 را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. در کنار این، بازی همچنان آزادی عمل بالایش را همراه با نقشه‌های وسیع و تو در توی خود حفظ کرده است و تجربه‌ای کامل، لذت‌بخش و ارزشمند از یک مخفی‌کاری را ارائه می‌دهد که به این راحتی‌ها از بازی کردنش خسته نخواهید شد.


منبع Hitman 2
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده