نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

نسخه رایگان بازی PES 2019 منتشر شد

کونامی یک نسخه رایگان از بازی PES 2019 منتشر کرده است که امکاناتی چون بخش MyClub را شامل می‌شود. 

یکی از دو بازی بزرگ فوتبال سال جاری Pro Evolution Soccer 2019 بود که امسال هم توانست با گیم‌پلی بسیار خوب تبدیل به یک اثر جذاب برای طرفداران همیشگی‌اش شود. با این حال اگر تا به امروز شانس تجربه این بازی را پیدا نکرده‌اید، خبر خوبی برای‌تان داریم؛ چرا که کونامی اخیرا یک نسخه رایگان از این بازی را با نام Pro Evolution Soccer 2019 Lite منتشر کرده است. 

PES 2019 Lite شامل مسابقات دوستانه آفلاین، بخش تمرین مهارت‌ها و حالت آنلاین PES League می‌شود. از همه مهم‌تر در این نسخه بازیکنان قادر به تجربه بخش MyClub بازی خواهند بود که در واقع شباهت زیادی به حالت آلتیمیت تیم سری فیفا دارد و در آن کارتان را با یک تیم ضعیف آغاز خواهید کرد و به مرور با به‌دست آوردن بازیکنان بهتر تیم دلخواه‌تان را خواهید ساخت. این بخش از بازی همچنین از مواردی چون خرید‌های درون برنامه‌ای هم پشتیبانی می‌کند. 

کونامی به‌مناسبت انتشار این نسخه تریلری هم از آن منتشر کرده که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

برای آشنایی بیش‌تر با این بازی، می‌توانید بررسی PES 2019 را در زومجی بخوانید؛ بررسی که بازی در آن نمره ۸ را دریافت کرد و خلاصه آن به‌شرح زیر است:

Pro Evolution Soccer 2019 ادامه‌دهنده راه چند نسخه اخیر این مجموعه است و روند صعودی گیم‌پلی در این نسخه‌ها را ادامه می‌دهد که نتیجه آن، ارائه یک فوتبال عالی و نزدیک به واقعیت است؛ فوتبالی مملو از لحظات جادویی و غیرقابل پیش‌بینی که در آن، هر بازی حس منحصر‌به‌فرد خودش را دارد. اما مشکلاتی در زمینه لایسنس نبودن تیم‌ها و همچنین ضعف در زمینه‌هایی مثل گزارشگری و البته نبود حالت‌های بازی چندان متنوع، باعث می‌شوند تا بازی با آن تجربه بی‌نقصی که انتظار می‌رود فاصله داشته باشد. 


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده