نویسنده: حمزه سروری
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

آپدیت جدید بازی Ashen مشکلات بخش چند نفره را رفع می‌کند

بخش چندنفره‌ی نسخه‌ی پی‌سی بازی Ashen مشکلاتی در اتصال داشت که هم‌اکنون پس از انتشار آپدیت باید رفع شده باشند. 

استودیو A44 Games، توسعه‌دهنده‌ی بازی Ashen اعلام کرد که پس از انتشار آپدیت جدید بازی در Epic Games Store، تمامی مشکلات نسخه‌ی پی‌سی در بخش چندنفره باید رفع شده باشند.

استودیو A44 Games چند روز پیش با انتشار توییتی به وجود مشکلاتی در اتصال بخش چندنفره‌ی بازی Ashen در نسخه‌ی پی‌سی اقرار کرده بود و وعده‌ی برطرف کردن آن‌ها را داده بود:

ما با همکاری کمپانی Epic به تلاش‌مان برای حل کردن مشکلاتی که در بخش چندنفره برای بازیکنان نسخه‌ی پی‌سی پیش‌ آمده است، ادامه می‌دهیم. ما واقعاً قدردان حمایت جامعه‌ی بازیکنان بازی Ashen از زمان انتشار هستیم و می‌خواهیم هرچه سریع‌تر مشکلات را برای آن‌ها هموار کنیم.

این استودیو اخیراً با انتشار آپدیتی تمامی مشکلات بخش چندنفره چه در پی‌سی چه در ایکس باکس وان را مرتفع کرده است. A44 Games همچنین به کسانی که هنوز هم ممکن است به مشکلاتی برخورد کنند توصیه کرده است که حتماً بازی را از طریق Epic Games Store اجرا کنند چرا که ساختار بخش چندنفره‌ی Ashen با تکنولوژی سرورهای Epic Games Store به شکلی تنگاتنگ هماهنگ شده‌اند. گفتنی است که همزمان با Ashen، بازی Hades جدیدترین ساخته‌ی استودیو Supergiant Games هم در Epic Games Store عرضه شد.

بازی Ahesn بیش از هر چیز به سری سولز تشبیه شده است با این تفاوت که تأکید بسیار زیادی روی همکاری دارد؛ این همکاری می‌تواند به‌صورت هوش مصنوعی و آفلاین یا با فردی واقعی و آنلاین باشد.

Ashen هم‌اکنون بر روی ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده