// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

اد بون: امیدوارم بازی Mortal Kombat 11 درجه سنی E دریافت کند

کارگردان بازی Mortal Kombat 11 باور دارد درجه سنی E (برای همه) دریافت خواهد کرد.

مجموعه‌ی بازی Mortal Kombat همیشه یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای بوده است. خشونت این بازی همیشه یکی از نشانه‌های آن به‌شمار می‌رود و یکی از دلایل وجود رده‌بندی سنی ESRB هم به‌خاطر این بازی است.

حالا اد بون، کارگردان بازی Mortal Kombat 11، باور دارد که بازی می‌تواند رده‌بندی سنی E (برای همه / For Everyone) را دریافت کند. این رده‌بندی سنی در ESRB به بازی‌هایی مانند سوپر ماریو یا پورتال 2 داده می‌شود که بازی‌هایی به شمار می‌روند که یا هیچ‌گونه خشونتی در آن وجود ندارد یا اگر خشونتی هم هست به شکل خشونت فانتزی است.

اد بون در صفحه توییتر خود توییتی ارسال کرد و در آن گفت:

کسی چه می‌داند... شاید بازی ما هم بعد از این مدت، رده‌ی سنی E گرفت.

اما بعد از توییت وی، صفحه‌ی رسمی ESRB به سرعت در جواب به او گفت:

بی‌خیال، اد...

این به معنی آن است که بازی مورتال کامبت 11 به هیچ عنوان به رده‌بندی E دست پیدا نخواهد کرد. اگر تریلر معرفی بازی در مراسم The Game Awards 2018 را ببینید به این موضوع پی ‌می‌برید که این بازی بسیار خشونت‌آمیز است و به هیچ عنوان برای کودکان یا افراد با ناراحتی‌های خاص توصیه نمی‌شود.

این بازی در تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۸ (۲۳ آوریل ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و ویندوز عرضه خواهد شد. اولین گیم‌پلی رسمی بازی هم در تاریخ ۲۷ دی (۱۷ ژانویه ۲۰۱۹) به نمایش گذاشته خواهد شد.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده