// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

آپدیت Arena War امروز برای GTA V عرضه می‌شود

آپدیت جدید بازی GTA V، حالت جدید Arena War را به بازی اضافه خواهد کرد.

شرکت راک‌ استار، به‌روزرسانی بعدی برای بازی Grand Theft Auto V را اعلام کرد. این به‌روزرسانی حالت چندنفره‌ی رقابتی به نام Arena War را به بازی اضافه می‌کند. این حالت جدید از امروز ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر) برای دانلود در دسترس خواهد بود.

طبق توضیحات کمپانی Rockstar، حالت Arena War، بازیکنان را به سبک گلادیاتوری به جان یکدیگر می‌اندازد و در آن از خودروهای مسلح شده‌ی پیشرفته برای مبارزه استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد که این حالت جدید بسیار خشونت‌آمیز است.

با این به‌روزرسانی، چند خودروی جدید هم به بازی اضافه می‌شود تا در Arena War قابل استفاده باشد. با توجه به تصویری که از آن منتشر شده است، می‌توان حدس زد که این خودروها به چه سبکی خواهند بود. هفت حالت جدید هیجان‌انگیز هم به برای Arena War به بازی اضافه می‌شود. در آرنا وار، با مبارزه با دیگر بازیکنان، Arena Point به دست می‌آورید و با بالا رفتن سطح‌تان، ابزارها و اسلحه‌های بیش‌تری را آزاد خواهید کرد.

همچنین راک‌استار اعلام کرد که با وجود بازی جدید Red Dead Redemption 2، همچنان از بازی GTA V پشتیبانی خواهد کرد و برای آن محتوا ارائه می‌دهد. این بروزرسانی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ویندوز عرضه می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده