// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

اطلاعات بیشتری از حالت همکاری بازی Devil May Cry 5 منتشر شد

بازی Devil May Cry 5 دارای حالت همکاری یا Co-Op است، اما این حالت تنها در زمان‌هایی در دسترس است که کاراکترهای بازی در کنار یکدیگر می‌جنگند.

بازی Devil May Cry 5 یک بازی تک‌نفره است که بازیکنان در نقش سه کاراکتر دانته، نیرو و V ظاهر می‌شوند. حال در بعضی از قسمت‌های بخش داستانی، شاهد این مورد هستیم که کاراکترها در کنار یکدیگر مبارزه می‌کنند. در گذشته بود که کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Devil May Cry 5، تریلر حالت Cameo را برای این بازی منتشر کرد. حال با توجه به اخبار بازی به دست آمده، اطلاعات بیشتری از این حالت منتشر شده است که همان حالت کوآپ یا همکاری در سایر بازی‌های ویدیویی است.

مهم‌ترین فرق حالت Cameo با سایر حالت‌های همکاری در این است که در تمامی نقاط بازی Devil May Cry 5 نمی‌توانید از‌ آن استفاده کنید؛ بلکه تنها در قسمت‌هایی از داستان بازی که کاراکترها در مسیر یکسانی قرار می‌گیرند، می‌توانید از حالت مشارکتی اثر بهره ببرید. در طول بازی کردن‌تان اگر به‌صورت آنلاین اثر را تجربه کنید، در بخش‌های مشخص شده در داستان بازی احتمال دارد یک بازیکن دیگر را ببینید که در پس‌زمینه‌ی آن مرحله در حال مبارزه کردن است. همچنین امکان دارد یکی از بازیکنان به‌شما ملحق شود و در کنار یکدیگر، شیاطین بازی را از بین ببرید.

کپکام همچنان قصد دارد تجربه‌ی یک بازی تک‌نفره را در دسترس کاربران قرار بدهد؛ از این رو اگر بازیکنی را پیدا نکردید، شاهد صفحه لودینگ یا سایر موارد اذیت کننده نخواهید بود. از طرفی اگر به‌صورت آفلاین این بخش‌‌ها را بازی کنید، بازی از دیتای یک کاراکتر روح-شکل استفاده می‌کند تا در کنار شما مبارزه کند. کپکام در ادامه اعلام کرده است که پس از تجربه‌ی بخش‌های کوآپ، از بازیکنان خواسته می‌شود تا رتبه هم‌تیمی خود را مشخص کنند و در این میان، بازیکنانی که بهترین عملکرد را از خود نشان دهند و رتبه‌ی خوبی را کسب کنند، پاداش دریافت می‌کنند.

با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم بازی Devil May Cry 5 با تمام تغییرات و موارد جدیدی که اضافه کرده است، به چه شکل می‌تواند مخاطبان خود را سرگرم کند. بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده