// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Star Citizen به زودی میزبان محتوای بیشتری می‌شود

با عبور مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده از مرز ۲۱۰ میلیون دلار، بازی Star Citizen میزبان محتوای بیش‌تری خواهد بود.

بازی Star Citizen از معدود بازی‌های مستقلی است که همچنان طرفداران زیادی دارد و رفته رفته با جمع شدن کمک‌های مردمی، گسترش می‌یابد. به تازگی، مبلغ‌های مردمی جمع‌آوری شده از مرز ۲۱۰ میلیون دلار عبور کرد. این مبلغ هنگفت به هیچ عنوان هدر نرفته است؛ چرا که سازندگان این بازی به صورت مداوم از آن پشتیبانی کرده و محتوای جدید برای آن منتشر می‌کنند.

بازخورد کاربران از نسخه‌ی آلفا ۳.۳.۷ بازی بسیار خوب بوده است و در همین زمان استودیوی Cloud Imperium Games در حال آماده‌سازی نسخه‌ی ۳.۴ است. این نسخه تا آخر ماه دسامبر (تا نیمه‌ی اول دی ماه) عرضه خواهد شد. با انتشار تریلری جزئیات این نسخه ذکر شده است.

نسخه‌ی ۳.۴ بازی شامل منطقه‌ی جدید Lorville Business خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در مقر خانواده‌ Hurston در این سیاره به گشت‌وگذار بپردازند. همچنین شخصیت Constantine Hurston هم به شما ماموریت‌هایی محول می‌کند. در ادامه‌ی این تریلر، نگاهی هم به نسخه‌ی بعدی بازی، یعنی نسخه‌ی ۳.۵، انداخته می‌شود. در نسخه‌ی ۳.۵، یک قمر به نام Lyria به بازی اضافه خواهد شد. این قمر به دور سیاره دوم بازی گردش خواهد کرد. سیاره دوم مربوط به گروه ArcCorp می‌شود. این سیاره و قمر Lyria، هر دو به صورت همزمان به بازی اضافه خواهند شد. نسخه‌ی ۳.۵ احتمالا در اسفند ماه (مارس ۲۰۱۹) منتشر می‌شود. شما را به دیدن این ویدیو دعوت می‌کنیم.

  | 

در ادامه، استودیوی کلاود ایمپریوم گیمز، ویدیوی دومی هم منتشر کرد که در آن به جزئیات ساخت بیش‌تر سفینه‌های داخل بازی پرداخته می‌شود. شما می‌توانید این ویدیو را از طریق این لینک تماشا کنید.

بیش‌تر طرفداران این بازی در انتظار لایواستریم مخصوص این استودیو برای کریسمس هستند؛ چرا که به احتمال زیاد، زمان در دسترس قرار گرفتن بخش تک‌نفره‌ی بازی، به نام Squadron 42، را اعلام خواهد کرد. با گذشت زمان، میزان کمک‌های مردمی برای بازی استار سیتیزن کاهش پیدا نکرده است و تاکنون به رقم ۲۱۰ میلیون و ۳۰ هزار دلار دست پیدا کرده است. این رقم چشمگیر برای این بازی یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود؛ چرا که نشان از رضایت کاربران این بازی دارد.

این بازی تنها برای پلتفرم‌های ویندوز و لینوکس در دسترس است.


منبع Twinfinit
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده