// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

بیانیه نینتندو درباره شایعه انتشار Persona 5 برای سوییچ

رجی فیس ام، مدیر نینتندو آمریکا، در مورد شایعات پیرامون پورت شدن بازی Persona 5 روی نینتندو سوییچ بیانیه‌ای صادر کرد.

پس از معرفی کاراکتر جوکر به عنوان اولین کاراکتر بسته الحاقی بازی Super Smash Bros Ultimate، بسیاری از طرفداران Persona بر این گمان هستند که کمپانی نینتندو (Nintendo) قصد دارد که این بازی نقش آفرینی ژاپنی را روی کنسول سوییچ پورت کند. در این میان، رجی فیس ام (Reggie Fils Aime)، مدیر نینتندو آمریکا، قادر به اشتراک گذاشتن اطلاعات زیادی در این باره نبود اما بیانیه وی سوال‌های زیادی را در ذهن کاربران ایجاد کرد.

در مصاحبه‌ای با وب سایت IGN، از وی در مورد پورت شدن بازی Persona 5 روی نینتندو سوییچ سوال شد. البته همانطور که می‌دانید معرفی چنین پورت‌های مهمی در مراسم بزرگ انجام می‌شود و سازندگان با پاسخ‌های متعدد قصد دارند که طرفداران را به هیجان در بیاورند. رجی فیس ام در این باره گفت:

همانطور که می‌دانید من به این سوال نمی‌توانم پاسخی بدهم.

از آنجا که بیانیه وی در واقع جوابی منفی در مورد پورت شدن بازی پرسونا روی سوییچ نیست بسیاری هنوز امیدوار هستند. وی در ادامه گفت که آن‌ها کماکان به دنبال پیدا کردن بهترین بازی‌ها و بهترین سازنده‌ها هستند که محصولات آن‌ها را به نینتندو سوییچ بیاورند. وی در حالی که امیدوار است که سازندگان از این موقعیت مطلع شوند گفت:

باری دیگر من به این موضوع اشاره کنم که خواسته ما مشخص است؛ ما بهترین محتوا را برای پلتفرم خود می‌خواهیم؛ تمامی محتویات عالی و همچنین بهترین سازندگان. در این راستا وظیفه ما این است که فهرست بازی‌های نینتندو سوییچ را با آثار محبوب گسترش دهیم تا از این راه تعداد کاربران کنسول‌مان نیز بیشتر شود. پس از این اتفاق سازندگان نیز از این موقعیت مطلع می‌شوند.

persona 5

همانطور که مشاهده می‌کنید رجی فیس ام با بیانیه خود در واقع از اضافه شدن بازی‌های محبوب همچون Persona 5 به سوییچ احساس رضایت می‌کند و طرفداران تا بیانیه رسمی باید منتظر بمانند. شایعه پورت شدن پرسونا برای سوییچ از زمانی شروع شد که سازندگان در جریان نمایشگاه The Game Awards 2018 با انتشار تریلری اعلام کردند که جوکر از این مجموعه به بازی مبارزه‌ای Super Smash Bros. Ultimate راه پیدا می‌کند. بسیاری از طرفداران از این ویدیو به عنوان بهترین تریلر TGA 2018 یاد کردند.

البته رابطه همکاری بین آتلوس (Atlus) و نینتندو دور از ذهن نیست. تا به امروز بازی‌های زیادی از این کمپانی به پلتفرم‌های نینتندو راه پیدا کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به Shin Megami Tensei و برخی از نسخه‌های Persona اشاره کرد.

بازی Persona 5 هم‌اکنون به طور انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 در دسترس است. همچنین اگر قصد دارید کاراکتر جوکرِ پرسونا 5 را در نینتندو سوییچ خود ببینید می‌توانید بازی Super Smash Bros Ultimate را روی نینتندو سوییچ خریداری کنید و با جوکر به نبرد با دیگر حریفان خود بروید.

بازی Persona 5 در زومجی نمره عالی ۹.۵ را دریافت کرد. با کلیک روی این لینک می‌توانید به مطلب بررسی مراجعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Persona 5 با اینکه از کم بودن رویدادهای بازی رنج می‌برد ولی همین هفت رویدادی که برای شما در نظر گرفته شده است، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کرده و به هیچ‌وجه گذر زمان را حس نکنید. همچنین مکانیزم‌های گیم‌پلی به همراه روایت داستانی بی‌عیب و نقص بازی سبب شده است با یکی از بهترین بازی‌های Jrpg طرف باشیم. 

نظرات خود را در مورد شایعات پیرموان پورت شدن پرسونا 5 روی سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده