نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

دو حالت معرفی‌ نشده Red Dead Online در لابی حریف‌یابی بازی فاش شد

بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 احتمالا به زودی میزبان حالت‌های Gun Rush خواهد شد که در حال حاضر نمی‌دانیم با چه حالت‌هایی طرف خواهیم بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که در پی ایجاد یک باگ در لابی حریف‌یابی بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 یعنی Red Dead Online، تعدادی از طرفداران تیزبین با دو حالت معرفی‌نشده با نام‌های Gun Rush و Gun Rush Teams مواجه شده‌اند. این اخبار از طریق ساب‌ردیت‌های رسمی Red Dead Redemption و Red Dead Online منتشر شده است و در آن‌ها گزارش‌های متعددی از این باگ به چشم می‌خورد. بر اساس اعلام یکی از کاربران انجمن ردیت با نام BenMahagoni، اسامی این حالت‌ها «در کسری از ثانیه» ظاهر و سپس ناپدید شده است.

Red Dead Online / رد دد آنلاین

با عنایت به اینکه برای باور هر گونه اطلاعاتی که در اینترنت فاش می‌شوند، به مستندات بیشتری نیاز است، در خصوص این مورد نیز با مستندات بیشتری طرف هستیم و گزارش‌های دیگری نیز از وقوع این اتفاق در دست است. به بیان دقیق‌تر، چند روز پیش یکی از کاربران ردیت با نام donajello1 با مورد مشابهی روبرو شده بود. او درباره این موضوع اظهار داشت:

من به سرعت در حال شروع بخش Showdown Series بودم که برای کسری از ثانیه با دو گزینه دیگر برخورد کردم. من تصویر مربوطه را برش زدم و این چیزی است که در بازی وجود داشت. آیا این یک حالت تازه است که به همراه به‌روزرسانی این هفته به بازی راه می‌یابد؟

Red Dead Online / رد دد آنلاین

اگر این حالت‌ها نهایتا به بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 راه یابند، می‌توان گمانه‌زنی‌های خوبی از اینکه آن‌ها دقیقا چه چیزی خواهند بود، انجام داد. با توجه به اینکه هنوز سال ۲۰۱۸ به اتمام نرسیده است، این همواره حدس ارزشمندی است که این حالت‌ها احتمالا به حالت بتل رویال بازی اشاره می‌کنند. با این حال، این حالت‌ها ممکن است به حالتی نظیر حالت Kill Quota از بازی GTA Online نیز اشاره داشته باشند. در این حالت که شامل دو تا چهار تیم شانزده نفره است، تجهیزات مختلفی شامل شش اسلحه مختلف در اختیار تیم‌ها قرار می‌گیرد که تنها یکی از آن‌ها قابل استفاده است. سلاح‌های دیگر با دستیابی به امتیازات تعیین‌شده در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و اولین تیمی که هر شش اسلحه را استفاده کرده باشد، پیروز میدان خواهد بود.

در عین حال، کمپانی راک‌استار گیمز ظاهرا تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اصلی Red Dead Online به کار بسته است و این کار را مدتی قبل با حل مشکلات اقتصادی بازی آغاز کرد. به دنبال اشاره به اینکه یک قوطی لوبیای پخته‌شده ارزش بیش‌تری نسبت به حلقه‌های طلا دارد، کمپانی راک‌استار به منظور برقراری توازن در اقتصاد بازی، شروع به اعمال تغییراتی کرد. بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی به واسطه شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر‌ها و در راس آن‌ها شخصیت داچ، جهان بسیار پویا و پرجزییات، ماموریت‌های جذاب و درگیر‌کننده، داستان گیرا با وجود قابل پیش‌بینی بودن پایان‌بندی، مکانیزم‌های جذاب شکار و شخصی‌سازی و البته گرافیک بسیار زیبا و چشم‌نواز در بررسی زومجی نمره ۱۰ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.

نظر شما درباره حالت‌های تازه بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ آیا این حالت‌ها همان حالت بتل رویال هستند یا به حالت‌های دیگری اشاره دارند؟ نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده